När mardrömmar blir till verklighet (No, really)

Ish
Medlem
När mardrömmar blir till verklighet (No, really)

Natten till idag drömde jag att jag blev stucken med kniv i halsen, fick tårna sönderslagna med en handslägga och misshandlad för att jag mobbat någon som hette Valentin. Drömmen började i Hällefors sporthall, fastän det kändes väldigt mörkt, och oigenkännligt. Korridoren kändes flera hundra meter lång, och mycket smalare än jag vet att den är. Jag kom runt ett hörn och blev bemött av en person från mitt förflutna som sa, "nu jävlar ska du få för att du mobbade Valentin i omklädningsrummet".
- Va? Vem är det? Jag har för fan inte gjort nått tänkte jag. Men de sket det helhjärtat i — i flera minuter.

Jag vaknade förvirrad, och till slut sur över att ha tagit detta fysiska våld i min egen dröm, så jag gick och la mig igen och tog revansch — Jag hade ju ändå 2 timmar innan jag skulle upp. Sweet revenge.. Och det kändes befogat, för något som är skrämmande är att gör det ont i drömmen så gör det ont ända tills jag vaknar, ibland även efter..

.. En annan gång låg jag i fosterställning då en dröm börjar med att jag har en gigantisk spruta i sidan på låret. Halvvägs mellan knäet och höften typ. Det gjorde mer ont att dra ut än att trycka in, men jag tog det som ett utmaning. Hade cp-ont i benet även efter att jag vaknat och fick halta ut i köket bara för att kontrollera i ljuset om det verkligen bara var en dröm.

Jag vet att jag är märklig, men ibland överraskar jag mig själv.

#blogg


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Inaktiv
När mardrömmar blir till verklighet (No, really)

Intressant läsning, tack för att du delar med dig. Ja det är märkligt sånt där, har själv varit med om liknande saker men kanske inte lika starkt som du.

Jag tror att det här är vanligare men rätta mig om jag har fel men ibland händer det att någon jag känner gör något så jag blir sur på den sen är jag fortfarande sur på personen på ett känslomässigt plan även om jag på ett intellektuellt plan förstår att det bara var en dröm så kan det sitta kvar ett tag.

Medlem

I går drömde jag att en hamburgare åt MIG!


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av Hipshot:

I går drömde jag att en hamburgare åt MIG!

I Ryssland?


signatur

Everybody needs help.

1
Skriv svar