Bättre målvakter i NHL 14

Robot
Medlem
Bättre målvakter i NHL 14

härligt ^^


signatur

always use the nubs for cover

Medlem
Medlem

vore ju roligt med någon old school bundle där du får alla gamla NHL =).

Medlem

Märkligt att ingen har klagat på sportspelen för här snacka vi mjölkning. Vad är egentligen skillnaden? Hockey som hockey :/

Gillade NHL 98 som mest.


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Att målvakten blir mer följsam låter mer som en buggpatch än en feature i ett nytt spel.


signatur

En av två halvor i spelpodden Gejma. 🎮

Medlem

Gud vad jag avskyr puckskuggan, första jag stänger av när jag spelar NHL. Man vill ju att det ska se ut som hockey för guds skull.


signatur

Your Forum Community reputation has increased by 1.

Medlem

Synd att det inte verkar komma till next gen!

Medlem
Skrivet av nilfisk:

NHL DLC #18

Vafan är inte fifa då...


signatur
Medlem
Skrivet av Davwve:
Skrivet av nilfisk:

NHL DLC #18

Vafan är inte fifa då...

Och Football Manager


signatur

Game long and prosper

Håller med.. vill att alla spel tar en paus på 3 år och görs om från grunden NHL/ FIFA/ NBA/ NFL/ WWE

Sen kan dom försätta släppa lite rosterupdates till det gamla så lagen känns fräscha


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Inaktiv
Medlem

Får inte glömma NHL Hockey från 1991... shit, det är ju 22 år sedan.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem
Skrivet av magma:

Märkligt att ingen har klagat på sportspelen för här snacka vi mjölkning. Vad är egentligen skillnaden? Hockey som hockey :/

Gillade NHL 98 som mest.

Det klagas ju på mjölkning hela tiden för sportspelen?

Medlem

asså folk som säger spelen är samma spelar inte spelen, det är som att säga, varför köper du bf4? du har ju bf2

Medlem

märker man inte skillnaderna i sportspel år efter år så spelar man dom helt enkelt inte tillräckligt.


signatur

God is dead

Medlem

Kommer det funka korrekt? Det är frågan som alla borde ställa sig när det gäller ett spel från EA

Skrivet av tjockjävel:

asså folk som säger spelen är samma spelar inte spelen, det är som att säga, varför köper du bf4? du har ju bf2

Den parallellen går jag inte med på. NHL 14 är bara ett år efter NHL 13. Det är knappast en stor skillnad mellan spelen i jämförelse mellan BF2 och BF3/4. Det är snarare mer like BF3 till BF4 där dom mjölkar utan att göra allt för stor skillnad.


signatur

Idono. That's me!

Medlem

Det är ju enorm skillnad mellan NHL 12 och 13. Det tråkiga med spelsläppen är dock att EA skiter i den nuvarande versionen efter typ ett halvår. Folk glitchgoalar som galningar online och EA gör inte ett skvatt för att försöka få ordning på det. Så jag hoppas att de har fixat målvakterna på rätt sätt.

Skrivet av Idono:

Kommer det funka korrekt? Det är frågan som alla borde ställa sig när det gäller ett spel från EA

Skrivet av tjockjävel:

asså folk som säger spelen är samma spelar inte spelen, det är som att säga, varför köper du bf4? du har ju bf2

Den parallellen går jag inte med på. NHL 14 är bara ett år efter NHL 13. Det är knappast en stor skillnad mellan spelen i jämförelse mellan BF2 och BF3/4. Det är snarare mer like BF3 till BF4 där dom mjölkar utan att göra allt för stor skillnad.

Sista FPSet jag spelade seriöst var BF1942 (klanspel och träning varje dag), jag har spelat ca 3 timmar BF3 och frågar du mig är BF3 bara en grafisk och fysikmotor-patch till BF1942. Det är helt enkelt bara för att jag inte spelat BF3 nog mycket för att märka av så mycket mer, jetplanmodeller istället för gamla mustanger osv, men "allt är likadant".

Precis som folk som har få timmar i NHL bara säger det är en simpel patch, medans vi som spelar flera hundra timmar varje år går djupt in på deek system, målvakter, attribut-förändringar, fysiken och allt annat som rör sig på en hockeyrink.

För vissa är det häftigt och supernytt få ett nytt vapen i BF, medans för andra är det där vapnet "bara en vanliga kulspruta som vi haft i alla dessa år". Precis som en ny skottanimering/dragning i NHL är "precis samma som förra året" medans för andra är det världens häftigaste grej.

Medlem

NHL 94 är fortfarande det bästa hockeyspelet som gjorts. Finns modifierad ROM som fixar målvakterna och spelarnas vikt = Perfekt spel.

Medlem

Nhl 14 är ett givet köp

1
Skriv svar