Gör dig redo för gameplay från GTA V

Robot
Gör dig redo för gameplay från GTA V

I morgon smäller det rejält för alla fans av Grand Theft Auto V.

#nyhetstips, #grand-theft-auto-v


Medlem
Gör dig redo för gameplay från GTA V

Oj, det var oväntat, de släppde väl inte ens något gameplay inför GTA IV utan bara trailers

Medlem

Grymt hoppas på en lång gameplay video nu

Inaktiv

blir säkert hur kul som helst!
dock tror jag att dom kommer förlora mycket på att släppa till next-gen.
Och för min del blir det faktiskt inget gta denna gången. blir istället ps4 och watch dogs m.m. måste ju spara pengar nu. många spel som ser ut att bli riktigt bra

Medlem

signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Hoppas Rockstar har rätt definition av GAMEPLAY och inte In-game trailers bara.

Medlem

PC !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av anon_165499:

blir säkert hur kul som helst!
dock tror jag att dom kommer förlora mycket på att släppa till next-gen.
Och för min del blir det faktiskt inget gta denna gången. blir istället ps4 och watch dogs m.m. måste ju spara pengar nu. många spel som ser ut att bli riktigt bra

Finns väl inget som hindrar dig från att köpta GTA V i efterhand?

Medlem
Skrivet av anon_165499:

blir säkert hur kul som helst!
dock tror jag att dom kommer förlora mycket på att släppa till next-gen.
Och för min del blir det faktiskt inget gta denna gången. blir istället ps4 och watch dogs m.m. måste ju spara pengar nu. många spel som ser ut att bli riktigt bra

Japp jag undrar varför dom gör så här. GTA spelen ligger ju vanligtvis inte på högst på grafik-barometern, men jämfört med spelen som kommer komma till next gon kommer nog detta tyvärr helt enkelt bara kännas för gammalt för att man ska orka me...

Medlem
Skrivet av oDIRTDIVERo:
Skrivet av Timosaki:

blir säkert hur kul som helst!
dock tror jag att dom kommer förlora mycket på att släppa till next-gen.
Och för min del blir det faktiskt inget gta denna gången. blir istället ps4 och watch dogs m.m. måste ju spara pengar nu. många spel som ser ut att bli riktigt bra

Japp jag undrar varför dom gör så här. GTA spelen ligger ju vanligtvis inte på högst på grafik-barometern, men jämfört med spelen som kommer komma till next gon kommer nog detta tyvärr helt enkelt bara kännas för gammalt för att man ska orka me...

Om GTAs grafik är det som får dig att inte spela det bör du nog definitivt tänka om, Än idag är GTA: VC & SA de roligaste, sjukaste spelen att köra, även fast alla karaktärer ser ut som as i ansiktet. GTA är en story och en stad som skall levas, och det har de lyckats med sedan ett bra tag tillbaka, med den grafiken som finns tillgänglig. Hoppar du över GTA5 för grafikens skull är det enbart du som förlorar på det.

Medlem

Det blir Watch Dogs istället detta är bara sååå uttjatat ...... Samma varje nytt GTA bara snyggare Grafik...

Skrivet av onliner72:

Det blir Watch Dogs istället detta är bara sååå uttjatat ...... Samma varje nytt GTA bara snyggare Grafik...

Hoppas du skämtar.


signatur

Mess with the best, die like the rest. ^^

Medlem

Ibland märker man ett spels storhet först när man lirar nåt annat. Varje gång jag befinner mig i en annan open world-stad än GTA känner jag att det saknas nåt. Inga andra spelmakare har lagt lika mycket resurser på stämningshöjande detaljer. Jag håller mig därför försiktigt skeptisk till t ex Watch Dogs innan jag ser det live. Och inför GTA V verkar Rockstar ha skruvat upp alla reglage till 11 på just såna här detaljer. Verklighetsflykt deluxe, precis som jag vill ha det.

Medlem

Hoppas bara det blir nåt vettigt o inte 125 jäktiga delar ihopklippta till en 3-minuters film

Innan vi alla får njuta av det saftiga GTA V gameplayet imorgon, så ta en titt på ett montage jag gjorde från gamla trotjänaren GTA IV, om ni har lust.

http://www.youtube.com/watch?v=hDa-tRcTzgs


signatur

Mess with the best, die like the rest. ^^

Medlem
Medlem

MY BODY IS READY

Medlem
Avstängd
Skrivet av ThePunisher_313:
Skrivet av onliner72:

Det blir Watch Dogs istället detta är bara sååå uttjatat ...... Samma varje nytt GTA bara snyggare Grafik...

Hoppas du skämtar.

Han vet inte vad han talar om, en kille lite längre upp beskrev alla gta titlarna väldigt bra.
Jag älskar denna serie, synd bara att jag aldrig orkar köra klart spelen utan spränger allt i luften istället

Medlem
Skrivet av anon_165499:

...
Och för min del blir det faktiskt inget gta denna gången. blir istället ps4 och watch dogs m.m. måste ju spara pengar nu. många spel som ser ut att bli riktigt bra

Kommer också hoppa GTA 5 för Watch Dog. Antignen kommer de skala bort en massa eller så kommer GTA 5 se lika hemsk ut som GTA 4 på en stor skärm. Det blir Watch Dogs på PC tills man köper en PS4 eller Xbone när man har råd. Inga PC-priser på Watch Dog ännu? Uplay gilar jag att spela och köpa från.

PS

450 kr på Uplay och 700 kr till Xbone (550$ bundle på Gamestop)


signatur

Det var detta...

Medlem
Skrivet av stormense:
Skrivet av Timosaki:

...
Och för min del blir det faktiskt inget gta denna gången. blir istället ps4 och watch dogs m.m. måste ju spara pengar nu. många spel som ser ut att bli riktigt bra

Kommer också hoppa GTA 5 för Watch Dog. Antignen kommer de skala bort en massa eller så kommer GTA 5 se lika hemsk ut som GTA 4 på en stor skärm. Det blir Watch Dogs på PC tills man köper en PS4 eller Xbone när man har råd. Inga PC-priser på Watch Dog ännu? Uplay gilar jag att spela och köpa från.

Fattar inte varför GTA V ska se så hemskt ut? Sitter själv och njuter av Last of Us på PS3 och är rätt säker på att grafiken/upplevelsen i det spelet slår det mest av de nya spel som kommer på nästa generation. Litar på att Rockstar likt Naughty Dog har vässat till grafiken till det yttersta på den gamla generationen. Dessutom är ju grafiken bara en del tillsammans med gameplay, ljud och story som ger spelupplevelsen. Och allt det sistnämnda är ju Rockstar rätt bra på

Medlem

så länge som GTA 5 inte lanseras för PC känns det onödigt.

Medlem
Skrivet av feistin:
Skrivet av stormense:
Skrivet av Timosaki:

...
Och för min del blir det faktiskt inget gta denna gången. blir istället ps4 och watch dogs m.m. måste ju spara pengar nu. många spel som ser ut att bli riktigt bra

Kommer också hoppa GTA 5 för Watch Dog. Antignen kommer de skala bort en massa eller så kommer GTA 5 se lika hemsk ut som GTA 4 på en stor skärm. Det blir Watch Dogs på PC tills man köper en PS4 eller Xbone när man har råd. Inga PC-priser på Watch Dog ännu? Uplay gilar jag att spela och köpa från.

Fattar inte varför GTA V ska se så hemskt ut? Sitter själv och njuter av Last of Us på PS3 och är rätt säker på att grafiken/upplevelsen i det spelet slår det mest av de nya spel som kommer på nästa generation. Litar på att Rockstar likt Naughty Dog har vässat till grafiken till det yttersta på den gamla generationen. Dessutom är ju grafiken bara en del tillsammans med gameplay, ljud och story som ger spelupplevelsen. Och allt det sistnämnda är ju Rockstar rätt bra på

Alltså jag förstår inte varför vissa hyllar grafiken i the last of us? Menar du alltså att the last of us har bättre grafik än t.ex. BF4? Du måste skämta....

Menar inte att vara spydig eller kaxig, men jag förstår inte vad jag missat? Har kollat flertalet 1080p gameplay på youtube och ser fortfarande bara grafikmässigt ett spel med grafik i vanlig PS3-nivå?


signatur

MVH Milky
i7 9700k AMD 7900XTX

KoP
Medlem

Ooh, eftersom jag missade att läsa denna nyhet igår så blev det ju en trevlig överraskning att det bara är ca. 2 1/2 timmar tills man får avnjuta en ny trailer ifrån GTA 5 idag.

Medlem

Jag hade kissat ner mig om de avslöjar att det kommer till PC på samma dag som ps3/x360.

Medlem

Snart är klockan FYRA!!!

Inaktiv
Medlem

Känslan som uppstår när man helt har missat nyheten och ser "kl. 16.00".

Medlem
Skrivet av Milky_81:
Skrivet av feistin:
Skrivet av stormense:
Skrivet av Timosaki:

...
Och för min del blir det faktiskt inget gta denna gången. blir istället ps4 och watch dogs m.m. måste ju spara pengar nu. många spel som ser ut att bli riktigt bra

Kommer också hoppa GTA 5 för Watch Dog. Antignen kommer de skala bort en massa eller så kommer GTA 5 se lika hemsk ut som GTA 4 på en stor skärm. Det blir Watch Dogs på PC tills man köper en PS4 eller Xbone när man har råd. Inga PC-priser på Watch Dog ännu? Uplay gilar jag att spela och köpa från.

Fattar inte varför GTA V ska se så hemskt ut? Sitter själv och njuter av Last of Us på PS3 och är rätt säker på att grafiken/upplevelsen i det spelet slår det mest av de nya spel som kommer på nästa generation. Litar på att Rockstar likt Naughty Dog har vässat till grafiken till det yttersta på den gamla generationen. Dessutom är ju grafiken bara en del tillsammans med gameplay, ljud och story som ger spelupplevelsen. Och allt det sistnämnda är ju Rockstar rätt bra på

Alltså jag förstår inte varför vissa hyllar grafiken i the last of us? Menar du alltså att the last of us har bättre grafik än t.ex. BF4? Du måste skämta....

Menar inte att vara spydig eller kaxig, men jag förstår inte vad jag missat? Har kollat flertalet 1080p gameplay på youtube och ser fortfarande bara grafikmässigt ett spel med grafik i vanlig PS3-nivå?

Har spelat spel i snart 30 år och vet i tusan när jag varit så exalterad efter att jag spelat något spel innan. Så japp du har en del att se fram emot om du inhandlar en kopia

Jag har inte testat de nya generationens spel så jag lägger mig där. Men mina erfarenheter av spel (30 år) säger mig ändå att många av de nya liren inte kommer imponera mer än de sista på den nuvarande generationen.

12
Skriv svar