Grafikbugg i BC2

Medlem
Grafikbugg i BC2

Hej

Jag hade förbeställt BC2 till idag, gick förväntansfullt och hämtade ut det på webhallen. Installerade det och blev förbannad.

SÅ HÄR ser spelet ut när jag försöker köra det.

Jag har dom nyaste drivrutinerna på grafikkortet och jag det ska inte vara några problem med prestandan.

Någon som har nå tips på vad jag kan göra?

Medlem

Har samma problem.. :s

Medlem
Skrivet av sirdavva:

Hej

Jag hade förbeställt BC2 till idag, gick förväntansfullt och hämtade ut det på webhallen. Installerade det och blev förbannad.

SÅ HÄR ser spelet ut när jag försöker köra det.

Jag har dom nyaste drivrutinerna på grafikkortet och jag det ska inte vara några problem med prestandan.

Någon som har nå tips på vad jag kan göra?

jag har en polare med samma problem och läser man på http://forum.ea.com/eaforum/forums/show/3827.page så är det väldigt många med liknande problem. vet ej vad det kan bero på eftersom det skiljer sig väldigt mkt mellan deras datorer os m.m

bara hoppas på att dice får tummen ur röver å släppet en patch lite fort

Medlem
Skrivet av Prime:
Skrivet av sirdavva:

Hej

Jag hade förbeställt BC2 till idag, gick förväntansfullt och hämtade ut det på webhallen. Installerade det och blev förbannad.

SÅ HÄR ser spelet ut när jag försöker köra det.

Jag har dom nyaste drivrutinerna på grafikkortet och jag det ska inte vara några problem med prestandan.

Någon som har nå tips på vad jag kan göra?

jag har en polare med samma problem och läser man på http://forum.ea.com/eaforum/forums/show/3827.page så är det väldigt många med liknande problem. vet ej vad det kan bero på eftersom det skiljer sig väldigt mkt mellan deras datorer os m.m

bara hoppas på att dice får tummen ur röver å släppet en patch lite fort

Aha okej, jag tyckte jag hade kollat runt lite men inte hittat något liknanade.

Riktigt drygt är det ju då jag förhandsbokade det för att kunna lira det från början. Då vill man ju inte behöva sitta och vänta på en patch. Men DICE är väl lite halvkända för att släppa mer eller mindre ofärdiga spel. Minns när BF2142 släpptes, det var sjukt buggigt.

Medlem

Jag har ett svagt minne av att jag läste att vissa g-kort hade problem med spelet

Medlem

testa en nyare eller äldre drivrutin alt klocka ner grafikkorten nån mhz eller 3 brukar lösa sånna problem.


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

Hade också problem med grafiken under betan. Men det löste sig när jag installerade nya grafikdrivrutiner.


signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem

Jag har iofs ett g-kort, gt8800 om jag minns rätt.
Och att klocka ner har jag ingen aning om hur man gör
och jag har som sagt de nyaste drivrutinerna, varför skulle det hjälpa att köra på äldre rutiner? jag är inte så inbiten i hur sånt här fungerar.

Medlem

Börjar bli jävligt trött på den här buggen!

1
Skriv svar