Många gratisspel på Appstore idag

Robot
Många gratisspel på Appstore idag

Tiny Wings, Sword & Sworcery och Infinity Blade 2 med flera är dina för inga kronor alls.


Medlem
Många gratisspel på Appstore idag

Trevligt för apple =). Har dock android men skulle vilja pröva dessa titlar =).

Medlem
Skrivet av slarron:

Trevligt för apple =). Har dock android men skulle vilja pröva dessa titlar =).

Medlem
Skrivet av Bojkott:
Skrivet av slarron:

Trevligt för apple =). Har dock android men skulle vilja pröva dessa titlar =).

http://25.media.tumblr.com/tumblr_m7db64bQVZ1rby8vto1_400.jpg

O________________O!!!!

Medlem

Yay! Tack för tipstacket!

Skribent
Skrivet av N00bTr00per:

Yay! Tack för tipstacket!

Ey! Det är du som ska ha tacket Eller ja, du fick tacket, men tack. Tack.


signatur

I am the black wizards.

Avstängd
Skrivet av slarron:

Trevligt för apple =). Har dock android men skulle vilja pröva dessa titlar =).

sword of sworcery finns på android så bara att tanka ner. Sure tror det kostar på android market ännu men det skulle inte vara så fasligt dyrt. Tror jag köpte det för en 20 men det är värt pengarna. Stämningen i spelet är fruktansvärt mysig

Medlem

Är lite misstänksam mot allt gratis - kan vara appar med bakdörrar in i telefonen.

Medlem
Skrivet av LariosoDog:

Är lite misstänksam mot allt gratis - kan vara appar med bakdörrar in i telefonen.

De spel som nämns är premium spel som bara tillfälligt sänkts till 0:-
I så fall bör man vara vaksam även på "betal-appar".

Medlem

Klart man skall vara vaksam - men om man har avsikt att skapa stor spridning och kunna kontrollera och snoka i telefoner, då lär nog det vara i gratisappar.

Om någon driver verksamhet och säljer appar - vore det självmord. Så helst någon med flertal produkter är nog rätt ok.

Men håller med, är mycket noga med vad jag köper också. Det enda jag köpt så långt är gps-program Sygic som sålts i 30 milj ex, så jag tror det är säkert.

Medlem

Om man inte orkar ladda ned alla, vilka spel "måste" jag ha, finns det några riktiga guldklimpar i samlingen?

Medlem
Skrivet av Normandie:

Om man inte orkar ladda ned alla, vilka spel "måste" jag ha, finns det några riktiga guldklimpar i samlingen?

Tror helt klart Sword & Sworcery är värt besväret. Inte spelat så mkt, men helt klart ett passande mobilspel.

Medlem

Fungerar spelen till Ipad?

Medlem
Skrivet av soderkvist:

Fungerar spelen till Ipad?

Många av dem ja, bland annat Sword & Sworcery har en iPad motsvarighet. Annars brukar ju de flesta iPhone spel gå utmärkt att spela på iPad med.

Avstängd
Skrivet av N00bTr00per:
Skrivet av Normandie:

Om man inte orkar ladda ned alla, vilka spel "måste" jag ha, finns det några riktiga guldklimpar i samlingen?

Tror helt klart Sword & Sworcery är värt besväret. Inte spelat så mkt, men helt klart ett passande mobilspel.

Passande och ett väldigt mysigt spel, köpte det för 20 spänn på google play och funderar att spela det igen. Körde aldrig klart det kom kanske till tredje episoden eller vart jag nu var.

1
Skriv svar