Klarar min dator BF BC 2?

Inaktiv
Klarar min dator BF BC 2?

hej!

jag undrar om min dator klarar av BF BC 2 på high grafik och 1920x1080p? jag har full HD skärm

HP:
Processor: Intel Core i7 860 @ 2.80GHz (8 CPUs)
RAM minne: 6 GB DDR3 1333MHz
Hårddisk: 1TB och 5.9 i betyg bara
Grafikkort: Nvidia Geforce GTX 260 1.8 GB (special edition)
Oprativsystem: Windows 7, 64 bitars

Svar: Ja. Och du ska nog strunta i "Windows Experience Index/Rating" för den är skräp. Det är bara en siffra som du kan skryta med.


signatur

Grinder and paint
Makes me the welder I aint

Medlem

Ser ingen anledning till att den inte ska klara de. Min dator (Geforce 8800GT, Intel Q6600 och 4gig ram) klarar tom att köra på High med en upplösning på 1680x1050. Kan dock inte köra med HBAO aktiverat, men jag ser ändå ingen skillnad om den är av eller på.

Inaktiv

okej, klarar ja mig på HBAO aktiverat?

Medlem

De är nog inga problem, kort med stöd för DX10.1 och DX11 klarar av de bäst men ett GTX 260 ska inte ha något problem att klara av de också.

Medlem

http://cyri.systemrequirementslab.com/CYRI/intro.aspx

Där kan du testa om datorn klarar av det. Men du lär nog klara det utan problem!

Inaktiv

jätte bra hemsida! jag testade, jag fick fullt grönt till 100% på allt! även på recomended, schysst! tack så mycket allihoppa!

Medlem

Tror ni att jag klarar att köra bfbc2 på medium/low med hyfsat flyt?

AMD athlon(tm) 64 X2 Dual core processor 6000+(2 Cpu's), 3.1Ghz

Geforce 9600gt, 1024mb, Core clock 700MHz, shader clock 1750MHz, memory clock 1000mhz (2000MHz data rate

Windows 7, 64bits

directx 11.

tror ni att det går? funderar på att köpa en ny processor, ifall det blir för laggigt, körde testet på www.Yougamers.com fick lite över minimum :C, den antydde att jag hade dualcore istället för quadcore och att jag hade pixel shader 3.0 men pixel shadern uppdateras när man skaffar directx 10-11 om jag inte har fel?, just nu har jag directx9 med windows xp 64bits, men ska byta till windows 7 när jag får ork till det

Tack på för hand.

1
Skriv svar