GTA V-filmen kördes på Playstation 3

Robot
Medlem
GTA V-filmen kördes på Playstation 3

Stämmer det är det inte illa.

Medlem

Förstår inte vad rockstar har emot coop. Nu när det handlar om 3 karaktärer, varför ska det inte vara möjligt för en vän att kunna hoppa in och lira?

Medlem

Hade varit sjukt kul med Co-op, 3 pers. Kanske lite för bra tillome.


signatur
Medlem

Då vill man börja undra hur det kan komma att se ut på PC.

Det borde vara kriminellt att inte ge ut detta spel på en plattform som tillåter spelets fulla potential.

Medlem
Skrivet av Rakoon:

Förstår inte vad rockstar har emot coop. Nu när det handlar om 3 karaktärer, varför ska det inte vara möjligt för en vän att kunna hoppa in och lira?

Troligen så är uppdragen utformade så att du ska göra färdigt en sak med en figur - byta till en annan och utföra något annat - byta till nästa osv.

Ska alla dessa figurer vara aktiva samtidigt så blir det väldigt mycket svårare att "scripta" dessa sekvenser så att de fungerar som de ska.

Redan sett videon 3 gånger juh hihi


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem
Skrivet av antiflash:

Då vill man börja undra hur det kan komma att se ut på PC.

Det borde vara kriminellt att inte ge ut detta spel på en plattform som tillåter spelets fulla potential.

Nu är det så att konsol säljer mer spel, därför så är det konsol som det utvecklas till i första hand. Har du hört talas om pengar?

Medlem

Med tanke på hur långt tid det tog för Bethesda att få (någorlunda) ordning på Skyrim till PS3 så är ju detta imponerande.. sjukt snyggt!


signatur

Dear Developers. Rock is overpowered, please nerf.
Paper is fine. Yours truly, ~ Scissors

Medlem
Skrivet av toast:

Med tanke på hur långt tid det tog för Bethesda att få (någorlunda) ordning på Skyrim till PS3 så är ju detta imponerande.. sjukt snyggt!

Jag tror inte Bethesda med Oblivion, Skyrim och Fallout är de bästa att jämföra "ordning" med på något format.

Medlem
Skrivet av Margy:
Skrivet av toast:

Med tanke på hur långt tid det tog för Bethesda att få (någorlunda) ordning på Skyrim till PS3 så är ju detta imponerande.. sjukt snyggt!

Jag tror inte Bethesda med Oblivion, Skyrim och Fallout är de bästa att jämföra "ordning" med på något format.

You just made my day sir ^^ eller miss?

Medlem

Det var ju inte så svårt att lista ut själv om man såg trailern.

Medlem

På avstånd såg ju allt helt ok ut, men sen när dom väl zoomade in såg man ju att det inte var direkt högupplöst.

Medlem

Förbeställt och klart till min ps3a. Det här var goda nyheter


signatur

Acer Predator Helios 300 PH315-54 | i7 11800H | Geforce RTX 3070 | 32GB RAM | 1TB SSD
PlayStation 4 | Nintendo Switch OLED | Samsung Galaxy S21

Medlem

Ser ju dock ut att ha alldeles för bra AA...

Medlem
Skrivet av trelloz:

På avstånd såg ju allt helt ok ut, men sen när dom väl zoomade in såg man ju att det inte var direkt högupplöst.

Ganska förväntat med tanke på att spelet är på samma hårdvara som det förra.

Medlem

Bara jag som tycker att bilkörningen såg väldigt "arcade" ut i klippet? :/

Medlem

Ser kul ut. Undrar dock om man kan spela igenom spelet helt och hållet med en av karaktärerna i taget, tycker det hela byta mellan karaktärerna är störigt.

Medlem

Det första jag lade märke till i denna video var hur pass mycket de arbetat med ljuseffekterna.. imponerande!


signatur

| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |

Medlem

Hur fan ska det vara möjligt? Bra fråga!
Hur som helst så är det här nog det första GTA jag verkligen vill spela!


signatur

Niet.

Medlem
Skrivet av HiTek:

Bara jag som tycker att bilkörningen såg väldigt "arcade" ut i klippet? :/

Håller med, det var det enda som gjorde mig lite orolig. GTA 4's bilkörning är ju helt underbar. Hoppas de INTE förstör den i 5:an. Vore ju katastrof med arkadkänsla då det kommer förstöra biljakter m.m väldigt mycket.

Medlem

Woo Lost Vikings - GTA Edition

Medlem
Skrivet av wibbe44:
Skrivet av HiTek:

Bara jag som tycker att bilkörningen såg väldigt "arcade" ut i klippet? :/

Håller med, det var det enda som gjorde mig lite orolig. GTA 4's bilkörning är ju helt underbar. Hoppas de INTE förstör den i 5:an. Vore ju katastrof med arkadkänsla då det kommer förstöra biljakter m.m väldigt mycket.

Du menar att det blir som i Sleaping Dogs?


signatur

Det var detta...

Medlem

Det dom menar med detta är att du ska handla det till Ps3 för att sedan handla det igen, fast till next-gen! Dom är väl inte puckade och visar det till ps4/one? Folk skulle tänka "oj vad snyggt det var, ska nog vänta och köpa det till next-gen ist"..

Medlem

Inget sagt att spelet ska komma till nextgeen.


signatur

Det var detta...

Medlem
Skrivet av stormense:

Inget sagt att spelet ska komma till nextgeen.

Ännu en anledning att du MÅSTE köpa det till ps3/360

Medlem
Skrivet av Theade:

Hur fan ska det vara möjligt? Bra fråga!
Hur som helst så är det här nog det första GTA jag verkligen vill spela!

Håller helt med. Har alltid varit något spelmekaniskt problem jag stört mig på i de tidigare delarna. Gillade dock Read dead redemption. Men HERREGUD vad lång tid det kommer ta för mig att leka med alla sidouppdrag.

Medlem
Skrivet av Margy:
Skrivet av Rakoon:

Förstår inte vad rockstar har emot coop. Nu när det handlar om 3 karaktärer, varför ska det inte vara möjligt för en vän att kunna hoppa in och lira?

Troligen så är uppdragen utformade så att du ska göra färdigt en sak med en figur - byta till en annan och utföra något annat - byta till nästa osv.

Ska alla dessa figurer vara aktiva samtidigt så blir det väldigt mycket svårare att "scripta" dessa sekvenser så att de fungerar som de ska.

Tyckte det verkade som att man kunde byta karaktär on the fly, när som, och var som helst.

Medlem
Skrivet av HiTek:

Bara jag som tycker att bilkörningen såg väldigt "arcade" ut i klippet? :/

Ja GTA har ju alltid vara en värdig rival till Forza och Grand Turismo?

Nä men allvarligt, det borde väl bli hur bra som helst om det följer samma stuk som dom övriga GTA. Lite mer fast paced actionkörning. Av denna typen av spel skulle jag nog säga gällande bilkörning att Saints Row är lite mer arkadigt, Mafia lite mer seriöst och GTA historiskt innahar den magiska medelmåttan.

Jag skulle nog bli tokig om det blir för seriöst.. Först ska man vänta på att bilen ska stabilisera sig efter en krasch och sedan ska man ta sig ur den, springa till en ny, kliva in i den och köra vidare. Kommentarer såsom "..men ska det ta en veckj-vel att krascha.." skulle nog komma rätt fort från min sida

1
Skriv svar