Bad Company 2 - Sniper Video

Medlem
Bad Company 2 - Sniper Video

http://www.youtube.com/watch?v=Of3lwGXtjqI

Jag är inte PRO PWNZOR ELITZOR på BC2 men jag tyckte bara jag fick till en schysst video när jag spelade sniper

För er som vill kolla så

http://www.youtube.com/watch?v=Of3lwGXtjqI


signatur

dizzid1a. Say What?

inK
Medlem

Sweet, tycker du sköter dig bra med bössan i handen!


signatur

Every trophy counts...

Medlem

Japp, bra jobbat, kul o se en sniper som faktiskt gör nytta och inte sitter längst bak på banan och gömmer sig bakom ett träd

Typiskt bra exempel på att prone är helt onödigt dessutom!

Medlem

Kul att ni gillade den Tackar


signatur

dizzid1a. Say What?

Inaktiv

Kan bara applådera.
Jag är en av de som haft (o)turen att möta dig i BC2.

Efter att du dödat mig typ 5 ggr i rad så gick hela den ronden ut på att hitta och döda dig. Vilket blev en besvikelse..

du är för jävla snabb och pricksäker med Recon snubben.

Kudos!

Medlem

Haha nice! Hade varit så jäkla förbannad på dig om jag varit i det andra laget!:)

Medlem

Nice.
en fråga bara, är det lättare att döda med sniper än i Bad company 1?
verkar som vissa dog på 1 skott i benet typ och ibland såg det ut som du sköt på sidan. Fast dom kanske sprang in i skottet efter du avfyrat.
har inte haft möjlighet att testa Bad company 2 demot på xb360 ännu pga live problem


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Tack för alla schyssta svar ! Jag är ledsen om jag gjorde dig irriterad archaen Dont hate the game - Hate the player haha ^^

Jag tycker det är grymt mycket lättare att ta ner folk i BC2 än 1an, Tycker fan nästan det är lättare här än i CoD serien.

Kan också lägga till att TeamFRAGNation söker spelare för BC2. Om ni är intresserade så kolla in oss på:

www.TeamFRAGNation.net

// dizzid1a.


signatur

dizzid1a. Say What?

Medlem

Lättare än CoD är väl att ta i, speciellt om man syftar på MW2 för där dör man av 2-3 skott av assault rifles, men definitivt lättare än i Bad Company(1)

Medlem

ja men det känns endå surt att man ska kunna ta ner folk på ett skott på sidan eller i benet.
eller är jag ensam om att tycka detta.
kan ju också nått som är fixat till full spelet släppts.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Inaktiv

För mig krävs det minst 3 skott i bröstet med samma vapen för att ta ned nån.
En annan sak som är skum är att du träffar fast du siktar en meter brevid, kan iofs vara osynk på ljudet som ger den illusionen.


signatur

Allah är stor men jag har större

Moderator | Testpilot
Skrivet av Pliskin (Amöban):

För mig krävs det minst 3 skott i bröstet med samma vapen för att ta ned nån.
En annan sak som är skum är att du träffar fast du siktar en meter brevid, kan iofs vara osynk på ljudet som ger den illusionen.

Tänkt på att han spelade på en HC server och att det finns något om heter "bullet time" i spelet som faktikst gör att du måste sikta lite framför för att få in en träff?

= Har du siktet på någon en bra bit bort och skjuter så är det inte en auto träff, kulan måste ju hinna fram också.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av Pliskin (Amöban):

För mig krävs det minst 3 skott i bröstet med samma vapen för att ta ned nån.
En annan sak som är skum är att du träffar fast du siktar en meter brevid, kan iofs vara osynk på ljudet som ger den illusionen.

Tänkt på att han spelade på en HC server och att det finns något om heter "bullet time" i spelet som faktikst gör att du måste sikta lite framför för att få in en träff?

= Har du siktet på någon en bra bit bort och skjuter så är det inte en auto träff, kulan måste ju hinna fram också.

Man skjuter projektiler när man lirar 'vanligt' också. Det är absolut inget som bara gäller i HC.

Moderator | Testpilot
Skrivet av Mikzarn:
Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av Pliskin (Amöban):

För mig krävs det minst 3 skott i bröstet med samma vapen för att ta ned nån.
En annan sak som är skum är att du träffar fast du siktar en meter brevid, kan iofs vara osynk på ljudet som ger den illusionen.

Tänkt på att han spelade på en HC server och att det finns något om heter "bullet time" i spelet som faktikst gör att du måste sikta lite framför för att få in en träff?

= Har du siktet på någon en bra bit bort och skjuter så är det inte en auto träff, kulan måste ju hinna fram också.

Man skjuter projektiler när man lirar 'vanligt' också. Det är absolut inget som bara gäller i HC.

Inte det jag skrev eller hur? Med att jag skrev HC var för att man tål mindre där inget annat. Learn to fucking read.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Aaah... såg inte ens att det var HC.... HC måste ju vara riktigt roligt som sniper om man fortf får det där siktet när man zoomar in... var ju precis helt omöjligt att försöka köra tank eller försöka plocka folk på avstånd som assault.... men folk dör snabbt iaf

Haha snyggt man kan säga att hade jag spelat i den här videon hade det sätt ut precis tvärtom... bara missar alltså

Har väldigt svårt för att kulorna sjunker efter mw2
Tur vid 1:27!? .p


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

måste ju bara vara HC, eller så har du väldigt tur och alla dina fiender har hälften health hela tiden :P.

Sen finns det ju inget lättare än MW2s sniper. Tycker det är riktigt svårt att köra i normala modet i BC2 och vara sniper. Då är det huvudet som gäller.

Medlem

Riktigt bra! Stämningsfull musik också lär jag säga, vad är det för låt/grupp? Passade riktigt bra i alla fall enl mig.


signatur

Nothing is power without Control

1
Skriv svar