Behöver tips på must-have skyrim moddar

Medlem
Behöver tips på must-have skyrim moddar

Spelat ett hundratal timmar men aldrig klarat av spelet, men nu börjat suget komma tillbaka. Dags för en ny karaktär och spela genom alla dlc's och originalspelet för en gångs skull istället för att slösa all tid på att levla enchanting och smithing och sen tröttna på spelet.

Eftersom jag spelar på PC vill jag ju såklart ha de bästa moddarna, vilket leder till skälet att jag skriver.

Vilka moddar rekommenderar ni? Såg att någon rekommenderade ett mod som gjorde att grottorna såg mycket bättre ut, men glömt vem och vad den hette?
Några fler grafiska och/eller andra moddar ni folk rekommenderar?

Medlem

En viktig fråga, använder du nexus modmanager ?


signatur

I love the smell of napalm in the morning.

Medlem

Nja, kan fixa det om det behövs isåfall testat men kommer ej ihåg om har kvar det nu för tillfället

Medlem

Sluta fundera, skaffa Mod Manager. Vill du ha rekommendationer på moddar kan du kika in på projekt http://www.skyrimgems.com/ .

Får du problem eller hittar något fel är det bara att skriva.

Är du hängiven Skyrim-spelare kan du också vara med i Beta-fasen av The True North.


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Medlem
Skrivet av Stag:

Sluta fundera, skaffa Mod Manager. Vill du ha rekommendationer på moddar kan du kika in på projekt http://www.skyrimgems.com/ .

ah danke, den sidan såg riktigt fin ut Får kolla runt vilka ser roliga ut att slänga in och sen köra igång igen.

Medlem

Inga problem!

Har pysslat med TES-modding sedan Morrowind, och är nu del av ett större mod-team. Så behöver du hjälp eller tips är det bara att hojta.


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Medlem

Måste jag välja EN Skyrim-mod att rekommendera blir det utan tvekan Frostfall. Den höjer svårighetsgraden på spelet rejält, men inte i form av strider - istället är det klimatet som blir livsfarligt. Utan att gå klädd rätt och bära med sig överlevnadsutrustning och trä för att göra upp eld överlever man inte länge i bergen, och faller man ner i iskallt vatten handlar det mer om sekunder. Det är en helt fantastisk mod, och jag kan inte tänka mig att spela Skyrim utan den nu.

1
Skriv svar