Battlefield 4 stödjer Kinect

Robot
Inaktiv
Battlefield 4 stödjer Kinect

Kinect och rörelser innebär att... SPELA DÖD! lol

Inaktiv

TrackIR-liknande funktioner...snäääääääälla.

Medlem

Röstkommandon som "ammo" "pickup" "medic" hade kunna vara lite coolt.

Medlem

Vem vill ha sånt här? Okej att det är som TrackIR.. att man kan vrida lite på huvudet för att se åt sidorna.. men att behöva säga röstkommandon o annat dravel när man spelar passar sig inte, åtminstone inte för min del.


signatur
Medlem

Inte konstigt att soldaten på bilden ser lite sorgsen ut då.

Inte nog med att någon noob kommer styra hans öde med en gamepad, de kommer skrika åt honom också när han inte förstår vad dem säger.

Medlem

Så de kommer att stödja "mikrofon"-tekniken. Trevligt.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Kinect teabagging confirmed! ^^

Medlem

Förstår inte riktigt vad som skulle bli mer "inlevelsefullt" eller roligare med kinect i ett krigsspel? Skall jag kanske sitta och prata eller stötta mina döende squadkamrater, stoppa blodet från att spruta, hjärtlungräddning. Eller får jag skjuta dem i huvudet om de lider för mycket. Eftersom det inte verkar handla om att jag blir en skickligare soldat. Men det kanske blir jättebra vad vet jag?

Medlem
Medlem

Skrika Medic, Ammo, Need a lift och allt annat sånt skulle vara en trevlig detalj!

Medlem

Trevligt, trevligt...för de som orkar envisas med Kinect från första början. Inte för att vara sån men när det kommer till just Battlefield säger jag bara Mus och Tangentbord. För mig är det PC, och inget mer med det.

Men som sagt...trevligt för någon, kanske.

Medlem
Skrivet av Thane:

Skrika Medic, Ammo, Need a lift och allt annat sånt skulle vara en trevlig detalj!

Precis vad jag tror och tycker :).
Kanske även kommer ha med commanderläget att göra ?

ZF
Medlem
Skrivet av Winzi:

Inte konstigt att soldaten på bilden ser lite sorgsen ut då.

han har fått splitter i stämbanden och kan inte ropa på evakuering.

Medlem

Så man kan dansa sina fiender till döds, underbart, jag är såld

Avstängd
Skrivet av marhed:

Så man kan dansa sina fiender till döds, underbart, jag är såld

Göra en Micheal jacksson och slita sig i skrevet eller klia sig i skrevet så fienden dör av chock.

Medlem

kb + mouse or die

Medlem

Aaaand we are ooooutta here!

Farväl Battlefield, det var kul sålänge det varade. Utveckla till 4 platformer + kinectstöd. Jag är extremt orolig för vad detta kan innebära.

Medlem
Skrivet av Nomz:

Aaaand we are ooooutta here!

Farväl Battlefield, det var kul sålänge det varade. Utveckla till 4 platformer + kinectstöd. Jag är extremt orolig för vad detta kan innebära.

Baserat på det man fick se på E3 tycker jag BF4 ser lovande ut, men vi får väl se vad det blir av det. Hur som hellst tror jag inte kinectstödet kommer påverka slutprodukten nämnvärt. Känns mer som en kul grej

Medlem

Jag använder gärna victory gestures med kinect, men kommer den funka på min pc? .....trolloololoo

1
Skriv svar