Assassin's Creed IV – Följ med Edward ut till havs

Robot
Assassin's Creed IV – Följ med Edward ut till havs

En mustig gameplay-film som visar det böljande blå, jo vi tackar!

#assassins-creed-iv-black-flag, #ubisoft-entertainment


Medlem
Assassin's Creed IV – Följ med Edward ut till havs

Tycker detta ser ganska intressant ut faktiskt!

Medlem

Väldigt intressant indeed.


signatur

One shot One kill [OSOK]

Medlem

*Dreglar* Ge mig!!!

Denna pirattid spelet utspelar sig i verkar så sjukt nice, påminner mig om Pirates Pf The Caribbean!


signatur

The King is Back

Medlem

Vem gillar inte pirater?

Mycket intressant.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

fan va FZs videospelare är värdelös.

Medlem
Skrivet av Rakoon:

fan va FZs videospelare är värdelös.

Va fan nu då?

Medlem

Tycker att man blir guidad för mycket bara, som t.ex. att det står vilken ö skatten är. Tycker det skulle vara roligare om man bara utgick från bilderna, som i Red Dead Redemption.

Medlem

Ser helt underbart ut, hur ska man hinna med allt som kommer i slutet av året...

Medlem
Skrivet av FortuN:

*Dreglar* Ge mig!!!

Denna pirattid spelet utspelar sig i verkar så sjukt nice, påminner mig om Pirates Pf The Caribbean!

Jag tänker lite på detta spelet när jag ser det här

Medlem

Ser så SJUKT bra ut!! Måste ha.. älskar pirater!


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Tycker att det verkar vara ett bra piratspel och att dom borde dissa Assassins creed namnet och göra ett riktigt piratspel istället.

Sen får dom göra ett riktigt Assassins spel som utspelar sig på land, hustak osv. Där man bygge upp sitt gille och kämpar mot templars.


signatur

What I have shown you is reality. What you remember, that is the illusion.

Medlem
Skrivet av totte1015:
Skrivet av Rakoon:

fan va FZs videospelare är värdelös.

Va fan nu då?

hen tänkte nog att det var dags för en negativ kommentar bland alla positiva kommentarer...

Grymt. Ska spelas.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Aj aj aj vad många timmar man kommer att lägga ner på detta! Ser jag verkligen fram emot.

Medlem

Kanske blir bra men nej tack denna serie har gjort sitt för mig.


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

Skribent
Skrivet av pingkonk:

Tycker att man blir guidad för mycket bara, som t.ex. att det står vilken ö skatten är. Tycker det skulle vara roligare om man bara utgick från bilderna, som i Red Dead Redemption.

Nintendo gjorde ett test för att se vilken svårighetsnivå de skulle lägga nya spel på. Detta test gjorde dom med Super Mario Bros., 90 procent av spelarna klarade inte av första banan och tyckte han borde börjat med ett svärd eller något.

Nu vet jag inget om vilka som var målgruppen för det där testet, men jag är inte förvånad.


signatur

I am the black wizards.

Inaktiv

Var extremt less på denna serie, orkade aldrig klara trean. Men med pirattema är allt förlåtet! Kan ju bli hur skoj som helst faktiskt

Medlem

givet köp! enough said.

Medlem

Borde varit ett fristående spel eller i alla fall en riktig spinnoff istället för ett piratspel som samtidigt ska passa in i assasins creed formulan. Synd :/

1
Skriv svar