Ratchet & Clank kommer tillbaka – på allvar

Robot
Ratchet & Clank kommer tillbaka – på allvar
Redaktör
Ponny
Ratchet & Clank kommer tillbaka – på allvar

ÄNTLIGEN!


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

Så de har helt lagt av innuendo-titlarna nu? Synd.

Medlem

naajs & riiiktigt najs female voice på den trailern alltså!

Det såg ju grymt ut, förmodligen bättre än FUSE, eller vad hette det där spelet nu igen?


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Redaktör
Ponny
Skrivet av walter_iego:

Det såg ju grymt ut, förmodligen bättre än FUSE, eller vad hette det där spelet nu igen?

Jag tror Insomniac har vänt blad.


signatur

En Bamseponny av folket

Flakmonkey

Sweet! Kanske förvånande att det släpps till PS3 men samtidigt vill de ju maximera målgruppen och då kan de ju också på ett lättare sätt få det till Vitan. Får ju hoppas att det kommer ett till PS4 tids nog

Medlem

called it!


signatur

subterranean homesick alien

Moderator | Testpilot

Härligt jag just köpte mig en PS3 då


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av Rocky Dennis:

Så de har helt lagt av innuendo-titlarna nu? Synd.

Det går väl tolka även detta lite som man vill

Medlem

Into the Nexus...är det någon fräckiskoppling till detta namn jag missar?
Up your arsenal, quest for booty och a crack in time är ju lite småfräcka.

Medlem
Skrivet av Fredrik Eriksson:

ÄNTLIGEN!

jag tror du fick en nördgasm =)?

Medlem
Skrivet av motionfield:
Skrivet av Rocky Dennis:

Så de har helt lagt av innuendo-titlarna nu? Synd.

Det går väl tolka även detta lite som man vill

Nu får du verkligen förklara dig.

Medlem

Jag trodde nästan att någon annan utvecklare skulle få chansen att göra ett Ratchet & Clank-spel.

Ett next-gen spel lär väl dyka upp i samband med filmen antar jag.

Herr rygg

Och här lurar folk mig att "Last of us" var svansången på PS3. Det här är kvalité, kommer antagligen bli så bra att Sony väljer att strunta i PS4;-)


signatur

"When I grow up, I want to be a Blitzball!" -Kid in Kilika
http://alxeskapader.bloggplatsen.se/

Medlem

Detta är varför man gillar playstation, de supportar sin äldre maskin även fast de har en ny på gång just runt hörnet.

Inte som Xbox direkt som vart död ett bra tag...

Glädjetårar!


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem
Skrivet av Gaara:

Detta är varför man gillar playstation, de supportar sin äldre maskin även fast de har en ny på gång just runt hörnet.

Inte som Xbox direkt som vart död ett bra tag...

ooooo det tog hela 12 kommentarer tills någon tog steget att kritisera Xbox bra jobbat eller inte...

Medlem

Ratchet och Clank på visit i Boletaria!

Medlem

Då kanske ni blir glada om att höra om filmen =P

http://www.youtube.com/watch?v=UlqqGXH83qA

Medlem

Jag är imponerad på hur många grymma spel som släpps till PS3 fortfarande. Trodde att detta spel skulle komma till PS4 så för min ekonomi är detta en glädjande nyhet.

Medlem
Skrivet av Rocky Dennis:
Skrivet av motionfield:
Skrivet av Rocky Dennis:

Så de har helt lagt av innuendo-titlarna nu? Synd.

Det går väl tolka även detta lite som man vill

Nu får du verkligen förklara dig.

Äh menade bara att med lite god vilja kan man väl få into the nexus till samma tema som up your arsenal. Men det krävdes visst för mycket av den varan. glöm det.

Medlem
Skrivet av motionfield:
Skrivet av Rocky Dennis:
Skrivet av motionfield:
Skrivet av Rocky Dennis:

Så de har helt lagt av innuendo-titlarna nu? Synd.

Det går väl tolka även detta lite som man vill

Nu får du verkligen förklara dig.

Äh menade bara att med lite god vilja kan man väl få into the nexus till samma tema som up your arsenal. Men det krävdes visst för mycket av den varan. glöm det.

Spelet skulle tydligen heta "Into the Nether Regions" först. Av någon anledning verkar det dock som att det blev ändring på det.

Inaktiv
Skrivet av Gaara:

Detta är varför man gillar playstation, de supportar sin äldre maskin även fast de har en ny på gång just runt hörnet.

Inte som Xbox direkt som vart död ett bra tag...

Ska vi snacka om att Sony supportrar äldre maskiner? Playstation Portable jo tjena.

Inaktiv
Skrivet av showerguy:
Skrivet av Gaara:

Detta är varför man gillar playstation, de supportar sin äldre maskin även fast de har en ny på gång just runt hörnet.

Inte som Xbox direkt som vart död ett bra tag...

Ska vi snacka om att Sony supportrar äldre maskiner? Playstation Portable jo tjena.

Sony supportade åtminstonde sina viktigaste plattformar ps1 till 2004-05 och ps2 till kring 2010-11 isch.

Xbox dog väl innan releasen av 360 och det verkar ju bli samma veva igen från 360 till One.

Inaktiv
Skrivet av Jason Statham:
Skrivet av showerguy:
Skrivet av Gaara:

Detta är varför man gillar playstation, de supportar sin äldre maskin även fast de har en ny på gång just runt hörnet.

Inte som Xbox direkt som vart död ett bra tag...

Ska vi snacka om att Sony supportrar äldre maskiner? Playstation Portable jo tjena.

Sony supportade åtminstonde sina viktigaste plattformar ps1 till 2004-05 och ps2 till kring 2010-11 isch.

Xbox dog väl innan releasen av 360 och det verkar ju bli samma veva igen från 360 till One.

Det verkar ju bli? Har du några källor på dina påståenden? Eller försöker du bara chansa? Först väntar vi till Xbox One har släppts.

Inaktiv
Skrivet av showerguy:
Skrivet av Jason Statham:
Skrivet av showerguy:
Skrivet av Gaara:

Detta är varför man gillar playstation, de supportar sin äldre maskin även fast de har en ny på gång just runt hörnet.

Inte som Xbox direkt som vart död ett bra tag...

Ska vi snacka om att Sony supportrar äldre maskiner? Playstation Portable jo tjena.

Sony supportade åtminstonde sina viktigaste plattformar ps1 till 2004-05 och ps2 till kring 2010-11 isch.

Xbox dog väl innan releasen av 360 och det verkar ju bli samma veva igen från 360 till One.

Det verkar ju bli? Har du några källor på dina påståenden? Eller försöker du bara chansa? Först väntar vi till Xbox One har släppts.

Jag skulle ha förtydligat att det var min egna åsikt kring det hela...men en del minns säkert hur ms behandlade xbox efter releasen av 360.

1
Skriv svar