BC2 Loading Freeze + Grafikkorts Bugg

Medlem
BC2 Loading Freeze + Grafikkorts Bugg

Tjena, som somliga vet så har BC2 en jävligt stor bugg om vissa grafikkort.

Där mitt är med, HD 3870

Har läst att det också handlar om x1900

Jag kan INTE spela på högsta upplösning för då kraschar spelet efter loading till mapp, jag måste trycka ALT+ENTER för att det typ låser sig fast jag hör ljud från vapen osv, sen vänta tills det blir 16bit, sen ALT+ENTER igen. Efter 30 sek så KANSKE det funkar.

Har kollat alla EA trådar och det e svin många som har samma problem som mig, men jag orkar inte spela så här, det är 40% chans att jag kan spela varje gång jag gör detta.

Någon som vet ifall dice ska fixa detta eller vad fan?

Medlem

Lär ju inte få bättra svar här än på de officiella forumen, men det är ju klart att de kommer försöka fixa det.

Medlem

Tills dom fixar varför inte köra på den närmast understa för att behålla 16:9 eller 16:10

har själv inte buggen med ati 4870


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem
Skrivet av Notumforce:

Tills dom fixar varför inte köra på den närmast understa för att behålla 16:9 eller 16:10

har själv inte buggen med ati 4870

Men ditt grafikkort har inte buggen det e bara dom som jag lade upp i min första post!

Medlem

Det är bara en beta, dom lär fixa det till release

Medlem

Mycket problem med ATI korten tydligen. Sitter med ett 4870 X2 och i windows xp fick jag horisontala streck som åkte upp och ner över skärmen om jag körde fullskärm..... I windows 7 får jag typ 2 fps om jag kör fullskärm... orkar inte krångla med att byta till äldre drivrutiner så jag kör windowed mode och då fungerar det perfekt... FPSen hade antagligen varit mycket bättre i fullscreen men jag antar att jag får vänta på release innan dom fixar det här

1
Skriv svar