Maiden Malmö

Medlem
Maiden Malmö

Jaha, dags att sätta sig på cykeln mot Stadion. Maiden gästar Malmö och Sverige!

#blogg

Medlem
Maiden Malmö

Run to the hills!

Medlem

Run for your lives!

Medlem

Run you fools!

(...eller var det fel? )

Jag hade själv velat åka, men brist på tid, pengar och lust att åka så långt .P


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Afraid to shoot strangers och seventh son of a seventh son var riiiktigt bra. Gillar att de vågar köra långa låtar och med en hel del små-solon överallt.
Rösten håller kanske inte riktigt hela vägen, men det är ändå bra röj i gubbarna!
För er som ska se dem på söndag i STHLM kan jag bara säga : HAVE FUN!!!

VA!!! Har rösten svikit mannen som lyckas spring maraton samtidigt som han sjunger falsett i timmarna två? Det är inte möjligt...inte min Bruce inte


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:

VA!!! Har rösten svikit mannen som lyckas spring maraton samtidigt som han sjunger falsett i timmarna två? Det är inte möjligt...inte min Bruce inte

Det märkte man ju tyvärr redan på "The Final Frontier" han tog inte ut svängarna lika mycket som han brukar.

\m/ UP THE IRONS! \m/


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Skrivet av Zymac:
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:

VA!!! Har rösten svikit mannen som lyckas spring maraton samtidigt som han sjunger falsett i timmarna två? Det är inte möjligt...inte min Bruce inte

Det märkte man ju tyvärr redan på "The Final Frontier" han tog inte ut svängarna lika mycket som han brukar.

\m/ UP THE IRONS! \m/

Åh jag skäms näsan för att jag knappt lyssnat på skivan...måste ge den en andra chans


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Så är det, rösten sviker honom inte direkt så det märks, men han tar verkligen inte ut svängarna som du säger Zymac. Många höga toner tycker jag byts ut mot whaleande (? stavning).

Även tempomässigt kändes det som han blev ngt andfådd då det var snabba låtar, men det kan ju vara dagsformen eller nervositet eller vad som helst. De lugna låtarna var han absolut bäst i! Eller så var det bara jag som tyckte det

Medlem

Kände samma sak nere i Belgien för 1,5 vecka sen när jag såg dem. Sen kändes det som de körde på i ett rasande tempo för att köra så många sånger som möjligt på 2h utan nåt mellansnack. Det var bra men saknade det lilla extra som man vill ha live.

1
Skriv svar