Så här kunde Xbox One ha sett ut

Robot
Så här kunde Xbox One ha sett ut
Medlem
Så här kunde Xbox One ha sett ut

Många av dessa såg ganska trevliga ut, dock så ger alla "windows 8-intrycket, dvs kantigt och dant vilket jag tycker är lite tråkigt.

Medlem

Ser ut som en gammal radio eller högtalare.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Jag gillar den gråa

Skribent
Skrivet av criticalfailure:

Jag gillar den gråa

Tycker mest om den tecknade.


signatur

I am the black wizards.

Medlem

Tycker faktiskt inte att XB1 ser så hemsk ut som den gör nu. Inte är det så viktigt heller, imho.


signatur

A casual stroll through a lunatic asylum shows that faith does not prove anything. -- Friedrich Nietzsche

Avstängd

tycker alla xbox konsoler varit jäkligt fula, men det tycker jag dock om alla som släppts från sony med och även nintendo m.m. Skiter i hur dom ser ut, jag bryr mig vad man kan göra med dom.

Medlem

Tycker att den boxen som det blev är helt ok.
Den skriker inte "hallå här är jag!" vilket är bra enligt mig.

Lättplacerad och hyfsad hårdvara bra ventilation samt kompatibel med Dumburken och PC. är vad jag vill ha. Så hoppas konsolen blir så.


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

Medlem

Är mest imponerad utav att det tog 30 personer att komma fram till en mattblank låda med "stealth" funktion.

Medlem
Skrivet av kn0tan:

Är mest imponerad utav att det tog 30 personer att komma fram till en mattblank låda med "stealth" funktion.

Som de flesta andra mediaboxar ser ut i dag . Vilket gör att den är lättplacerad och funkar i min värld.


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

Medlem

Måste vara rätt så kul att vara prototyp conceptare.


signatur

"The reality is not limited to the perception that we have traditional used." //Paul Stamets

What you don't learn with wisdom, you learn with pain.

Medlem

Och ingen var ens i närheten av PS4'ans majestätiska utformning.

Medlem

Tycker xb1 är snyggare än ps4, men jag ska ha båda så skiter totalt i vilket egentligen.

Inaktiv

Det jag gillar iallafall med Xbox kontrollen är att styrspakarna har gropar villket jag älskar då sätter det bättre för tummarna och dom slinker sig inte ur

Medlem

ska inte köpa någon konsol als...flexboxen är ju full som stryk, men som många sansade personer redan har sagt är inte utseendet på burken viktigt utan vad den gör

fans några snygga prototyper..

Medlem

Så fånigt. Om det är en portabel enhet som t ex en ipad är ergonomin viktig.
Om det är en icke-portabel enhet så vill man ju helst att den ska tålas att stoppas undan i en låda. Dvs vara tyst och tåla värme utan att väsnas med en massa fläktar. Lägg energi på det istället. Jag sitter inte och glor på min konsol (inte heller på min dator). Jag tittar på det som är på skärmen......

ZF
Medlem
Skrivet av kn0tan:

Är mest imponerad utav att det tog 30 personer att komma fram till en mattblank låda med "stealth" funktion.

det är faktiskt väldigt komplicerat att göra saker som studsar bort vågor åt rätt håll överallt. bara en spelmaskin har lyckats med det nästan helt:

Medlem
Skrivet av ZF:
Skrivet av kn0tan:

Är mest imponerad utav att det tog 30 personer att komma fram till en mattblank låda med "stealth" funktion.

det är faktiskt väldigt komplicerat att göra saker som studsar bort vågor åt rätt håll överallt. bara en spelmaskin har lyckats med det nästan helt:

http://videogamecritic.com/images/systems/mastersystem.jpg

Åhh min gamle barndomsvän. nostalgin

Inaktiv

Ful, Fulare, Fulast.

Medlem

Med tanke på konkurrensen så var det inte så illa den de valde. Även om det är världens fulaste spelkonsol någonsin. Det enda som slår den är en helt pimpad sega mega-drive (med 32x osv.)

Medlem
Skrivet av KatOne:

Och ingen var ens i närheten av PS4'ans majestätiska utformning.

Ja tror inte man tycker den är lika majestätisk när man ska damma av åbäket...:P

Medlem
Skrivet av KatOne:

Och ingen var ens i närheten av PS4'ans majestätiska utformning.

Glorious hardware!!:)


signatur

Styret upp och däcken ner

Inaktiv
Skrivet av KatOne:

Och ingen var ens i närheten av PS4'ans majestätiska utformning.

om du tycker att 2 ihoplimmade brödrostar med en glugg runtom är majestätiskt då har du god smak


signatur

Lagom är aldrig för mycket eller för litet.

Medlem

Snyggaste konsolen enligt mig är Gamecube!

Medlem

Snowden har avslöjat att Microsoft har gett NSA access till sina servrar, bl.a. kan NSA spionera och avläsa Skype videosamtal, telefonsamtal och allt annat:
http://www.theregister.co.uk/2013/07/11/snowden_leak_shows_mi...

Och Xbox One använder Skype. Hmmm... Antagligen kan NSA slå på mikrofonen och videon i Xbox One utan att användaren märker det, så NSA kan se allt.

Amerikanerna kunde ju aktivera mikrofonen i vanliga telefoner när de stod på klykan, så amerikanerna kunde avlyssna vanliga telefoner, trots att de stod på klykan. Och de kan slå på mikrofoner i vanliga mobiler och avlyssna allt. Det är ju därför som bl.a brottslingar tar ut batterier på mobilerna när de har möten. Så antagligen kan NSA slå på microfonen i Xbox one också.

Inaktiv
Skrivet av SaraLivblad:

Snowden har avslöjat att Microsoft har gett NSA access till sina servrar, bl.a. kan NSA spionera och avläsa Skype videosamtal, telefonsamtal och allt annat:
http://www.theregister.co.uk/2013/07/11/snowden_leak_shows_mi...

Och Xbox One använder Skype. Hmmm... Antagligen kan NSA slå på mikrofonen och videon i Xbox One utan att användaren märker det, så NSA kan se allt.

Amerikanerna kunde ju aktivera mikrofonen i vanliga telefoner när de stod på klykan, så amerikanerna kunde avlyssna vanliga telefoner, trots att de stod på klykan. Och de kan slå på mikrofoner i vanliga mobiler och avlyssna allt. Det är ju därför som bl.a brottslingar tar ut batterier på mobilerna när de har möten. Så antagligen kan NSA slå på microfonen i Xbox one också.

http://zeenews.india.com/news/world/google-facebook-gave-dire...

Tror du att detta är unikt för MS? Det har alltid varit så här, och vemsomhelst med lite vett har förstått det. De du ska attackera är regeringar, deras politiker och de olagliga organisationer som de driver. Vad är det du försöker uppnå med att smutskasta en spelkonsol på en spelsida, och hur är det ett effektivt sätt att slåss mot dessa olagliga aktiviteter? Vet du vad jag tror? Du är en fanboy som bara ser de orättvisor som passar in i din partiska, trånga lilla värld.

Gällande ditt påstående om Kinect. Vi skulle märka om konsolen spelade in video/audio och skickade enorma mängder data över vårt nätverk.

Medlem

Vi

Skrivet av Rockartisten:
Skrivet av SaraLivblad:

Snowden har avslöjat att Microsoft har gett NSA access till sina servrar, bl.a. kan NSA spionera och avläsa Skype videosamtal, telefonsamtal och allt annat:
http://www.theregister.co.uk/2013/07/11/snowden_leak_shows_mi...

Och Xbox One använder Skype. Hmmm... Antagligen kan NSA slå på mikrofonen och videon i Xbox One utan att användaren märker det, så NSA kan se allt.

Amerikanerna kunde ju aktivera mikrofonen i vanliga telefoner när de stod på klykan, så amerikanerna kunde avlyssna vanliga telefoner, trots att de stod på klykan. Och de kan slå på mikrofoner i vanliga mobiler och avlyssna allt. Det är ju därför som bl.a brottslingar tar ut batterier på mobilerna när de har möten. Så antagligen kan NSA slå på microfonen i Xbox one också.

http://zeenews.india.com/news/world/google-facebook-gave-dire...

Tror du att detta är unikt för MS? Det har alltid varit så här, och vemsomhelst med lite vett har förstått det. De du ska attackera är regeringar, deras politiker och de olagliga organisationer som de driver. Vad är det du försöker uppnå med att smutskasta en spelkonsol på en spelsida, och hur är det ett effektivt sätt att slåss mot dessa olagliga aktiviteter? Vet du vad jag tror? Du är en fanboy som bara ser de orättvisor som passar in i din partiska, trånga lilla värld.

Gällande ditt påstående om Kinect. Vi skulle märka om konsolen spelade in video/audio och skickade enorma mängder data över vårt nätverk.

Det plackas inte bara ut batterier de köps speciella telefoner som byter levrantör hela tiden för att minimera triangilering under den tid telefonen är på.
Batteriet måste oxå vara ute runt 10 minuter från telefonen, för ström lagras i transistorer som räcker för att aktivera microfonen en kortare stund.

1
Skriv svar