De två sista raserna i Wildstar

Skribent
De två sista raserna i Wildstar

I helgen får vi veta vilka de två sista raserna är i kommande mmo-spelet Wildstar. Spelets relativt svältfödda community har redan listat ut att det förmodligen handlar om en elak liten Gremlins-liknande ras till Dominion, och någon form av zombie till The Exiles. Men de kan ju ha fel. Intrigen tätnar!

Källa

#blogg


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

De två sista raserna i Wildstar

Coolt, jag visste inte att en av "raserna" var Michael Jackson


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Det blir antingen Wildstar eller The Elder Scrolls Online för min del


signatur

Game long and prosper

Medlem

Klart som sjutton det blir Wildstar. Jag ser verkligen fram emot det. Vore jävligt trevligt om spelet faktiskt kom ut 2013.


signatur
Medlem

Vore kul med en betaplats


signatur

Min Dator Går På StjärnKraft !

Skribent
Skrivet av Javas:

Det blir antingen Wildstar eller The Elder Scrolls Online för min del

Jag är nyfiken på Elder Scrolls också, men har hört utvecklarna beskriva det mer som ett "co-op Elder Scrolls" än ett mmo, vilket har mildrat min hype något.

Skrivet av postal:

Klart som sjutton det blir Wildstar. Jag ser verkligen fram emot det. Vore jävligt trevligt om spelet faktiskt kom ut 2013.

Om det skjuts upp till 2014 får jag krupp!


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

Medlem
Skrivet av Mattias Frost:
Skrivet av Javas:

Det blir antingen Wildstar eller The Elder Scrolls Online för min del

Jag är nyfiken på Elder Scrolls också, men har hört utvecklarna beskriva det mer som ett "co-op Elder Scrolls" än ett mmo, vilket har mildrat min hype något.

Skrivet av postal:

Klart som sjutton det blir Wildstar. Jag ser verkligen fram emot det. Vore jävligt trevligt om spelet faktiskt kom ut 2013.

Om det skjuts upp till 2014 får jag krupp!

Hypen har gått upp och ner förut för min del, men Angry Joe gjorde en väldigt bra intervju med en utvecklare på E3. Rätt frågor ställdes och man fick genast mer hopp för spelet i helhet

http://www.youtube.com/watch?v=I6nA4k77lcc&feature=c4-overvie...


signatur

Game long and prosper

Skribent

Det här är nästa helg.


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

1
Skriv svar