BFBC 2 "register code invalid"

Inaktiv
BFBC 2 "register code invalid"

Tjenare, jag är en sprillans ny medlem här, tänkte bara låta er veta att jag faktiskt kommer stanna här också, jag registrerade mig alltså inte bara för detta.

Nu är det såhär att jag bokade spelet från Siba alldeles nyligt, eller ja, ganska precis igår då alltså.
Jag har inga vidare bra erfarenheter av varken Siba eller EA tidigare, tog Siba just för att de var billigast därefter, billigast med ingående beta då alltså, observera att vi pratar om PC versionen.

Idag tankade jag hem betan, loggade in på mitt gamla konto som jag använt till både crysis och BF2142, men likt fan så stöter jag på problemet som jag fruktade ända in i märgen, Beta koden fungerade inte "register code invalid", jag har provat att skriva den på alla möjliga sätt, allt ifrån med bindestreck, som det stod i beskrivningen, till utan bindestreck och med "mellanrum".

När jag använder mig av mellanrum så passerar jag steget, men bemöts likaså av att jag inte kan logga in, antar att det beror på att koden är helt felformaterad på det sättet.

Jag har skickat iväg ett mail till Siba, men ska även ringa dem imorgon förhoppningsvis hinner jag, annars får jag sitta och tjura hela helgen för att jag inte fick min beta

Hursomhelst, har ni råkat ut för detta? Vad gjorde ni isåfall?

Medlem

Måste vara koden det e fel på, ring siba


signatur

Snusar till varje pris!

Inaktiv

Ringt siba nu, som vanligt så förhalar dom det och säger att dom måste gå igenom felet innan dom skickar ut en ny kod, kommer säkert inte få någon alls! :/

Det är alltid kunden som får lida.

1
Skriv svar