Fram med plånboken – nu är Steam Summer Getaway-rean här!

Medlem

Tog en 15 försök eller något, men tillslut gick köpet igenom. Puh! Mycket klickande hit och dit. DLC till skyrim och call of juarez, gunslinger.

AW8
Medlem
Skrivet av Ankh:

Bionic Commando: 2,49€
Bionic Commando: Rearmed : 2,24€

Men asso..den vägrar acceptera min betalning. Alltid samma klydd när det är stor rea på steam. Betalningen klyddar. Rätt irriterande faktiskt

Själv lyckades jag ladda ner Dragonborn, spelbart och allt, utan att betalningen gick igenom. Fastän vare sig websidan eller Steam-applikationen säger att jag äger spelet, eller att min bank inte har registrerat någon betalning. :S

Har kontaktat kundservice men ännu inte fått något svar.


signatur

PC gamer 'til I die.

Medlem
Skrivet av AW8:
Skrivet av Ankh:

Bionic Commando: 2,49€
Bionic Commando: Rearmed : 2,24€

Men asso..den vägrar acceptera min betalning. Alltid samma klydd när det är stor rea på steam. Betalningen klyddar. Rätt irriterande faktiskt

Själv lyckades jag ladda ner Dragonborn, spelbart och allt, utan att betalningen gick igenom. Fastän vare sig websidan eller Steam-applikationen säger att jag äger spelet, eller att min bank inte har registrerat någon betalning. :S

Har kontaktat kundservice men ännu inte fått något svar.

Med tanke på hur mycket pengar de omsätter så tycker man att de borde ha riktigt bra stöd för såna här reor..men icke

http://steamcommunity.com/id/ankhman/


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

För i helvete Gaben, jag ska jobba imorgon. 150 minuter kvar och jag kommer förmodligen inte hinna köpa Dragon Age Ultimate Edition...

Medlem
Skrivet av Bolleh:

För i helvete Gaben, jag ska jobba imorgon. 150 minuter kvar och jag kommer förmodligen inte hinna köpa Dragon Age Ultimate Edition...

Samma här, plus Hotline Miami för en spottstyver


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem

asså är det bara för mig det inte funkar att köpa något ? står så här när jag ska köpa. FUCKING HATAR DET HÄR.. xD

"There seems to have been an error initializing or updating your transaction. Please wait a minute and try again or contact support for assistance."

Medlem

Jag ger upp, verkar som att Gaben har tillräckligt med stålar ändå

God natt.

Medlem

Funkar inte köpa har heller. :S

Fail steam !

Dom borde vara vana vid detta tryck tyker man efter varge Steam sales dom har kört :/

Eller bara jag som tänkr fel här ?

Medlem

Sorry

The Steam Store is experiencing some heavy load right now. Please try again later.

Medlem
Skrivet av aT1C:

Funkar inte köpa har heller. :S

Fail steam !

Dom borde vara vana vid detta tryck tyker man efter varge Steam sales dom har kört :/

Eller bara jag som tänkr fel här ?

Steam plattformen blir större varje år.
Steam salen kanske var mer hypad än tidigare. Sånna här saker är svåra att lista ut i förtid som administratör

Medlem

Dragon age origins är billigare på rusta och andra affärer.

Medlem
Skrivet av General Failure:
Skrivet av Rakoon:

CSGO för 41 kr.

Inte värt ens de pengarna. Sönder-konsolifierat bortom all räddning.

Hur kan du säga så? Är det för att du inte kan träffa? men ärligt, inget fel på spelet alls när man ger det en chans, men om man spelar på matchmaking på 64tick servrar då förstår jag att du tycker det är svårt, matchmaking servrarna är värdelös! Men om du gör som förr i tiden, 1.6 tiden, söker motstånd via irc och på 128tick servrar som du kan hyra gratis då jävlar är det kul! om du nu testat det och fortfarande tycker det är konsolifierat.. Då förstår jag inte hur du kan spela nått spel alls

Medlem
Skrivet av zobino:
Skrivet av aT1C:

Funkar inte köpa har heller. :S

Fail steam !

Dom borde vara vana vid detta tryck tyker man efter varge Steam sales dom har kört :/

Eller bara jag som tänkr fel här ?

Steam plattformen blir större varje år.
Steam salen kanske var mer hypad än tidigare. Sånna här saker är svåra att lista ut i förtid som administratör

Njae - alltså, de har denna typ av rea 2ggr om året minst. Så det finns ingen ursäkt. Denna är varken mer eller mindre hypad.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Jag antar att jag är inte helt ensam om att få det här meddelandet när jag ska bekräfta köpet.

"Ditt köp har inte slutförts. Dina kreditkortuppgifter har nekats av din bank."


signatur

Variations Livesändare på Twitch
https://www.twitch.tv/arahorplays

Medlem
Skrivet av Tapiwen:

Jag antar att jag är inte helt ensam om att få det här meddelandet när jag ska bekräfta köpet.

"Ditt köp har inte slutförts. Dina kreditkortuppgifter har nekats av din bank."

Det är bara att prova igen och igen och igen...sen fungerar det.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Vill köpa, men inget funkar just nu på Steam


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem
Skrivet av Thunde:

Dragon age origins är billigare på rusta och andra affärer.

Ultimate edition?


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av warh0g:

Vill köpa, men inget funkar just nu på Steam

Lite märkligt om det inte fungerar då det inte är så många inloggade på Steam för tillfället. Eller så har deras räknare fått tilt


signatur

A casual stroll through a lunatic asylum shows that faith does not prove anything. -- Friedrich Nietzsche

AW8
Medlem

Bytte till PayPal som betalningsmedel, då funkade det direkt att slutföra mitt köp.


signatur

PC gamer 'til I die.

Medlem

Dark Souls för 65kr just nu. Köp om ni inte har spelat detta


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Avstängd
Skrivet av General Failure:
Skrivet av Rakoon:

CSGO för 41 kr.

Inte värt ens de pengarna. Sönder-konsolifierat bortom all räddning.

Haha cs:go är inte konsolifierat , och för det andra så är 41 kronor värt det. Att du möjligtvis nu är en cs hatare utav dess like är en sak, men att försöka få folk att inte köpa är jäkligt löjligt.
Är du så dålig på att pricka av folk att du måste känna tvånget att få folk att ignorera köpet?

Skribent

Jaha, det var den sommarkassan det.


signatur

I am the black wizards.

Medlem
Skrivet av Apministern:

Jag lyckades ta mig tusan köpa efter hårt spammade av refreshknappar!

Skyrim legendary för 210 riksdaler. Nöjd

Varit 5kr billigare på gmg i över en vecka.
Den här rean är lite dyrare än normala priser på gmg på det flesta spelen.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem
Skrivet av Ankh:
Skrivet av Thunde:

Dragon age origins är billigare på rusta och andra affärer.

Ultimate edition?

Var bundle på origin med ultimate edition och 2an för 100kr för 2 månader sen tror jag.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem
Skrivet av olafpawbelt:
Skrivet av marcus8958:
Skrivet av olafpawbelt:

suger att man inte har pengar så man kan införskaffa något nytt och trevligt :/

15 tusen kvar att leva på innan nästa lön. Men som rean ser ut kanske det blir att investera i några aktier den här månaden istället.

Hoppas det kommer något bättre i morgon.

Lever på 6000 kronor via försäkringskassan samt på sociala där jag bara får för el och får lov att vänta några veckor innan pengar kommer in så.

Får jag jobbet jag söker så blir det att vänta på andra trevliga reor på steam sedan snöra ut lite.

Kanske man hittar någon trevlig deal då på skyrm plus dlcer tillsammans med det

Eller på något annat trevligt spel

Lycka till med jobbet.

Kolla på gmg. Bättre och billigare spel där än steamrea.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Avstängd
Skrivet av marcus8958:
Skrivet av olafpawbelt:
Skrivet av marcus8958:
Skrivet av olafpawbelt:

suger att man inte har pengar så man kan införskaffa något nytt och trevligt :/

15 tusen kvar att leva på innan nästa lön. Men som rean ser ut kanske det blir att investera i några aktier den här månaden istället.

Hoppas det kommer något bättre i morgon.

Lever på 6000 kronor via försäkringskassan samt på sociala där jag bara får för el och får lov att vänta några veckor innan pengar kommer in så.

Får jag jobbet jag söker så blir det att vänta på andra trevliga reor på steam sedan snöra ut lite.

Kanske man hittar någon trevlig deal då på skyrm plus dlcer tillsammans med det

Eller på något annat trevligt spel

Lycka till med jobbet.

Kolla på gmg. Bättre och billigare spel där än steamrea.

tack för tipset, ska ta och kika där

Medlem

Varför ska civ dlcn släppas samma dag som rean -,-


signatur

woop woop

Medlem
Skrivet av TryNotDo:
Skrivet av conthox:

Jag känner mig lite korkad.... jag gick in i affären, klickade mig till produktsidan för Endless Space. Lade till den i kundkorgen, klickade "Fortsätt handla". Efter ett par felmeddelanden lyckades jag komma tillbaka till affären och bläddra lite.... men nu hittar jag inte kundvagnen. Var är den någonstans? Finns ingen länk juh.

Om du är i "Storen" Så finns det uppe till höger bredvid wishlisten.

Går dock enormt segt att få igenom några transaktioner just nu...

Tack, fick det att fungera till slut. Eller ja, delvis i alla fall. Lyckades lägga till varan, komma till kassan och sedan klicka på "Bekräfta köp". Sedan tog det stopp, aja, får se om jag kan lyckas idag istället.

// edit:

Yay, nu gick det


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Har provat med PayPal och vanligt kreditkort men kan inte köpa spel fortfarande. Nu får jag meddelandet: "Ett oväntat fel har inträffat. Köpet har inte slutförts."

Kan vara så att dem inte vill ha mina pengar! ;o


signatur

Variations Livesändare på Twitch
https://www.twitch.tv/arahorplays

Medlem

Köpt:
-Dark souls prepare to die 7,49 euro
-Bastion 2 euro

Edit: Jag köpte med paypal som fungerar idag. Igår fick jag felmeddelanden när jag försökte köpa hela tiden.


signatur

MVH Milky
i7 9700k AMD 7900XTX

Skriv svar