När man blivit äldre bryr man sig inte lika mycket

Medlem
När man blivit äldre bryr man sig inte lika mycket

När man blivit äldre har jag kommit på att man bryr sig inte längre om att kommentera nyheter, videos eller annat längre. Det är så för mig i alla fall. Det är liksom som att man vet att det är alltid folk som tycker olika, det är ingen idé att ge sig in. Ofta är det dumma folk som inte förstår sig på saker också, då är det som mest värt att inte kommentera, eller ens läsa kommentarer.

Det är någonting jag provat, stänga av YouTube kommentarer med ett Chrome tillägg. Måste säga att det är en riktigt skön grej, man får lite fred i sig.

#blogg


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem
När man blivit äldre bryr man sig inte lika mycket

Jag är nog på andra kanten när det gäller YouTube-kommentarer. Jag skriver sällan egna men att läsa alla andras kan vara underhållande emellanåt. Det finns så mycket konstigt folk som skriver där


signatur

A casual stroll through a lunatic asylum shows that faith does not prove anything. -- Friedrich Nietzsche

Medlem
Skrivet av Parzec:

Jag är nog på andra kanten när det gäller YouTube-kommentarer. Jag skriver sällan egna men att läsa alla andras kan vara underhållande emellanåt. Det finns så mycket konstigt folk som skriver där

Och här, inte sant?

Medlem
Skrivet av skogsvilden:
Skrivet av Parzec:

Jag är nog på andra kanten när det gäller YouTube-kommentarer. Jag skriver sällan egna men att läsa alla andras kan vara underhållande emellanåt. Det finns så mycket konstigt folk som skriver där

Och här, inte sant?

Helt riktigt, minus underhållningsvärdet.

1
Skriv svar