Fram med plånboken – nu är Steam Summer Getaway-rean här!

Testpilot

Gött mos , Bastion och E.Y.E köpta och mer blir det!

Väntar på flashsale på Saints Row

Medlem

Scribblenauts Unlimited


signatur

Miner, don´t shoot!

Medlem
Skrivet av marcus8958:
Skrivet av Ankh:
Skrivet av Thunde:

Dragon age origins är billigare på rusta och andra affärer.

Ultimate edition?

Var bundle på origin med ultimate edition och 2an för 100kr för 2 månader sen tror jag.

Jo men nu snackade vi rusta och andra affärer. Jag har inte ifrågasatt något om steam/origin.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av marcus8958:
Skrivet av Ankh:
Skrivet av Thunde:

Dragon age origins är billigare på rusta och andra affärer.

Ultimate edition?

Var bundle på origin med ultimate edition och 2an för 100kr för 2 månader sen tror jag.

Det var som tusan! För de där 5 kronorna hade jag ju kunnat köpa tuggummi!


signatur

Everybody needs help.

Medlem

Inget som lockar mig än, väntar på Witcher 2 på Flash/Community samt olika bundles.


signatur

"De kallar sig Brown och menar det"

Medlem
Skrivet av AW8:
Skrivet av Ankh:

Bionic Commando: 2,49€
Bionic Commando: Rearmed : 2,24€

Men asso..den vägrar acceptera min betalning. Alltid samma klydd när det är stor rea på steam. Betalningen klyddar. Rätt irriterande faktiskt

Själv lyckades jag ladda ner Dragonborn, spelbart och allt, utan att betalningen gick igenom. Fastän vare sig websidan eller Steam-applikationen säger att jag äger spelet, eller att min bank inte har registrerat någon betalning. :S

Har kontaktat kundservice men ännu inte fått något svar.

Jag lyckades med samma sak, men jag tänker inte kontakta supporten för att jag fått en gratis DLC.

Medlem

Väntar på att Sleeping Dogs hamnar på en daily deal eller flash sale!!


signatur

Meep!

Medlem
Skrivet av Apministern:
Skrivet av marcus8958:
Skrivet av Ankh:
Skrivet av Thunde:

Dragon age origins är billigare på rusta och andra affärer.

Ultimate edition?

Var bundle på origin med ultimate edition och 2an för 100kr för 2 månader sen tror jag.

Det var som tusan! För de där 5 kronorna hade jag ju kunnat köpa tuggummi!

På Steam får du bara ultimate edition och inte tvåan.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

Borde de inte ha lärt sig att skaffa ordentlig lastbalansering av tidigare reor?
Man vill tjäna massa pengar, men är dumsnål med infrastrukturen.

Medlem

Det finns uppenbarligen kapacitet för att ändra priser på saker i folks kundvagnar iaf =/ Under tiden jag försökt köpa ett spel men misslyckats pga överbelastning har priset höjts med 100%.

Medlem

Väntar på att Dragon age blir 70% igen. Jag fick ju inte köpa trots upprepade försök.


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem

Missade ett gäng Borderlands 2 DLC och Dark Souls. Riktigt surt att det kom som erbjudande när jag låg och sov, de sista timmarna var det omöjligt att lägga in en beställning som gick igenom. Nu har jag däremot slängt in pengar på steam-kontot, kanske går lite smidigare då.

Medlem
Skrivet av Paddington:

Väntar på att Dragon age blir 70% igen. Jag fick ju inte köpa trots upprepade försök.

Tag en titt på cdon/spelbutiken. Billigare än steams 70% pris, ja även "ultimate edition".

Medlem
Skrivet av totte1015:

Gillar inte detta skit med trading cards.

Samma här, har inte vart inne på Steam på ett bra tag men vad är detta skit med trading cards, ja vill ha SPEL inte massa virtuella bilder/kort...

Medlem
Skrivet av Gaara:
Skrivet av totte1015:

Gillar inte detta skit med trading cards.

Samma här, har inte vart inne på Steam på ett bra tag men vad är detta skit med trading cards, ja vill ha SPEL inte massa virtuella bilder/kort...

Kul att ni klagar på en tilläggstjänst... Ni får saker ni inte betalar extra för och kan välja att använda eller inte... I-landsproblemet of the year

Inaktiv

här försökte man köpa dark souls. men icke! fan vad dom förlorar stålar på detta

AW8
Medlem
Skrivet av trashlight:
Skrivet av Gaara:
Skrivet av totte1015:

Gillar inte detta skit med trading cards.

Samma här, har inte vart inne på Steam på ett bra tag men vad är detta skit med trading cards, ja vill ha SPEL inte massa virtuella bilder/kort...

Kul att ni klagar på en tilläggstjänst... Ni får saker ni inte betalar extra för och kan välja att använda eller inte... I-landsproblemet of the year

Vad som dock inte är valbart är den nya urdåliga designen av Steams profilsidor med detta fokus på löjliga levels.


signatur

PC gamer 'til I die.

Medlem
Skrivet av Aléa:

Varför ska civ dlcn släppas samma dag som rean -,-

För att den skulle kunna få rabatterat pris (33%) och fucka med oss som köpte spelet I morse UTAN rabatten...

Dåligt.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av Hipshot:
Skrivet av Aléa:

Varför ska civ dlcn släppas samma dag som rean -,-

För att den skulle kunna få rabatterat pris (33%) och fucka med oss som köpte spelet I morse UTAN rabatten...

Dåligt.

Förlåt, men... lol!


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Skrivet av Tybalt:
Skrivet av Hipshot:
Skrivet av Aléa:

Varför ska civ dlcn släppas samma dag som rean -,-

För att den skulle kunna få rabatterat pris (33%) och fucka med oss som köpte spelet I morse UTAN rabatten...

Dåligt.

Förlåt, men... lol!

Det är bara mongo ju, kan någon annan lida med mig för helvete!


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av Hipshot:

Det är bara mongo ju, kan någon annan lida med mig för helvete!

Heh. Jag kan vara sympatiarg under tiden som jag åker hem från jobbet sedan, det tar ca 25 min, är det Ok?


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem
Skrivet av marcus8958:
Skrivet av Apministern:
Skrivet av marcus8958:
Skrivet av Ankh:
Skrivet av Thunde:

Dragon age origins är billigare på rusta och andra affärer.

Ultimate edition?

Var bundle på origin med ultimate edition och 2an för 100kr för 2 månader sen tror jag.

Det var som tusan! För de där 5 kronorna hade jag ju kunnat köpa tuggummi!

På Steam får du bara ultimate edition och inte tvåan.

Oj, jag måste citerat fel. Menade de 5 kr mindre som Skyrim kostade på Greengaming ^^


signatur

Everybody needs help.

Medlem
Skrivet av Apministern:

Oj, jag måste citerat fel. Menade de 5 kr mindre som Skyrim kostade på Greengaming ^^

Det roliga med det är att Skyrim varit billigare i över en vecka. Tror det var billigare än så på pre order också.
Så den här steamrean är inte mycket till rea och ligger i prisklass med vad andra sidor tar som normalpris.
Bioshock Infinite som är bästsäljare är nästan 150kr dyrare än rean på GMG och knappt 50kr billigare än det var pre order på GMG och då fick man även Bioshock 1+2 på köpet.
Hotline Miami hade ett riktigt bra pris men resten är mest "meh".


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

Ja ganska dyra spel för att vara rea

Medlem

15 tusen till nästa lön, fan vad tufft att skriva. Hoppas du känner dig cool och rik, sitta där och skryta. Jävla tönt.

Skrivet av marcus8958:
Skrivet av olafpawbelt:

suger att man inte har pengar så man kan införskaffa något nytt och trevligt :/

15 tusen kvar att leva på innan nästa lön. Men som rean ser ut kanske det blir att investera i några aktier den här månaden istället.

Hoppas det kommer något bättre i morgon.

Skrivet av marcus8958:
Skrivet av olafpawbelt:

suger att man inte har pengar så man kan införskaffa något nytt och trevligt :/

15 tusen kvar att leva på innan nästa lön. Men som rean ser ut kanske det blir att investera i några aktier den här månaden istället.

Hoppas det kommer något bättre i morgon.

Skrivet av marcus8958:
Skrivet av olafpawbelt:

suger att man inte har pengar så man kan införskaffa något nytt och trevligt :/

15 tusen kvar att leva på innan nästa lön. Men som rean ser ut kanske det blir att investera i några aktier den här månaden istället.

Hoppas det kommer något bättre i morgon.

Medlem
Skrivet av Svetlana67:

15 tusen till nästa lön, fan vad tufft att skriva. Hoppas du känner dig cool och rik, sitta där och skryta. Jävla tönt.

Förlåt om jag sårade dina känslor. Jag hade ingen aning att min ekonomi hade så stor betydelse för dig.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Inaktiv

Brukar köpa mina spel på vinter rean istället och det jag sett gör bara att jag känner att det är det rätta att göra. Ingen höjdar rea ännu. Många spel äger jag redan eller så är dom för dyra för att vara en rea. Tur att jag inte tvunget måste ha fler spel nu utan kan gladligen vänta tills rean i vinter.

Medlem
Skrivet av marcus8958:

15 tusen kvar att leva på innan nästa lön.

Det är vad jag betalar för parkeringen.. Fattiglapp.


signatur

I came here to ruin your day. God sent me.

Skriv svar