Steampris på Brave New World?

Medlem
Steampris på Brave New World?

Alltså, vad hände nu.

I morse, vid 03 eller något, så köpte jag Brave New World (Civ 5 expa), då kostade det för mig ~$30. Nu är det REA på spelet som kom ut för några timmar sedan och är helt nytt, det kostar nu -33% och då bli det bara ~$20.

Brukar normalt sätt inte bry mig, men detta var fan lite skevt, ett par timmars skillnad, i ett NYTT SPEL.

#blogg


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Steampris på Brave New World?

Ja, en rea behöver inte bry sig nämnvärt om när ett spel släpptes. Så du borde kanske väntat och sett om det kom med i rean.


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Medlem

Steam summer sale kallas det. Aldrig vart med om det förut eller?


signatur

One shot One kill [OSOK]

Medlem
Skrivet av Stag:

Ja, en rea behöver inte bry sig nämnvärt om när ett spel släpptes. Så du borde kanske väntat och sett om det kom med i rean.

Oh, jag kommer vänta, nästa gång, då jävlar.

Skrivet av Nicke9494:

Steam summer sale kallas det. Aldrig vart med om det förut eller?

Jag har faktiskt aldrig varit med om att ett NYTT SPEL som kommer under steam rean helt plötsligt dras med i det hela.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Det har hänt nästan varje år. Jag köpte flera spel som var nya förra året, men de brukar ha mindre rabatter.

Den kanske blev med för att den är en expansion?


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Medlem

Har hänt mig också, men det är ju inte frågan om några jättesummor så det är inget att hänga upp sig på. Verkar vara ett lovande tillskott, för övrigt.

Medlem
Skrivet av Hipshot:
Skrivet av Stag:

Ja, en rea behöver inte bry sig nämnvärt om när ett spel släpptes. Så du borde kanske väntat och sett om det kom med i rean.

Oh, jag kommer vänta, nästa gång, då jävlar.

Skrivet av Nicke9494:

Steam summer sale kallas det. Aldrig vart med om det förut eller?

Jag har faktiskt aldrig varit med om att ett NYTT SPEL som kommer under steam rean helt plötsligt dras med i det hela.

Tror det kom sig av att Civ V var på rea och det verkar som dom justerar priset på alla "tillägg" därefter.
Ungefär som att BL2 var på rea och då sänktes priset på alla dess dlc också.

Tjattigt för dig i vilket fall.

1
Skriv svar