Vad är Kingdom Hearts? Ny film ger svaret

Robot
Medlem
Vad är Kingdom Hearts? Ny film ger svaret

Folk som inte känner till KH borde inte game:a

Medlem
Skrivet av Rentah:

Folk som inte känner till KH borde inte game:a

trufax!

Medlem

:'( köp dag 1. Saknar spelet som fan

Medlem

KH 1 var mitt första PS2 spel faktiskt :). De var en jävligt trevlig tid de! Fast jag fick inge memory card så jag spela 2 timmar OCH sen kom jag på det... Köpte ett dock dagen efter :). SEN spela jag lite till hehe.

Medlem
Skrivet av Rentah:

Folk som inte känner till KH borde inte game:a

...såvida man inte är PC spelar och inte känner till detta liret. Aldrig hört talas om den, men jag är c64/amiga/pc freak så det kanske förklarar en del?


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Ankh:
Skrivet av Rentah:

Folk som inte känner till KH borde inte game:a

...såvida man inte är PC spelar och inte känner till detta liret. Aldrig hört talas om den, men jag är c64/amiga/pc freak så det kanske förklarar en del?

Precis... finns många fler som dig. Alla spelar inte ALLA spel eller orkar bry sig om spel till ALLA formaten.

Medlem

Skönt att det kommer en version med högre upplösning, de gamla spelen ser inget vidare ut. Gryniga och plottriga, oskarpa.

Inaktiv

Mums...älskade 1'an, men jag köper inget PS3 för att kunna spela ReMix.

Förresten, är PS3 bakåtkompatibelt med PS2?

Medlem

Posta snabbsvar: Fyll i ditt meddelande här och klicka på knappen "Posta snabbsvar".

För att komma till det vanliga svarsformuläret, klicka istället på knappen "Nytt inlägg" nedan.

OBS: När du svarar hamnar ditt inlägg alltid sist i tråden.

Skrivet av Segas:

Mums...älskade 1&#039;an, men jag köper inget PS3 för att kunna spela ReMix.

Förresten, är PS3 bakåtkompatibelt med PS2?

Några av de första versionerna av PS3 var det, men de allra flesta modellerna är inte bakåtkompatibla.

Medlem

Jag personligen har hört talas om KH enda sedan det första släpptes, men blev aldrig av att jag provade någon av dem. Jag är framförallt en PC gamer, men äger alla PS konsolerna.

Möjligt att jag införskaffar det nya till ps4 för att prova åtminstone när det gått ner i pris men det är inget spel jag "WOO" ser fram emot för det är inget jag någonsin kört förr.

Jag började min gamingkarriär på NES när det släpptes.

Medlem

För att komma till det vanliga svarsformuläret, klicka istället på knappen "Nytt inlägg" nedan.

OBS: När du svarar hamnar ditt inlägg alltid sist i tråden.

Skrivet av Nelfie:

Jag personligen har hört talas om KH enda sedan det första släpptes, men blev aldrig av att jag provade någon av dem. Jag är framförallt en PC gamer, men äger alla PS konsolerna.

Möjligt att jag införskaffar det nya till ps4 för att prova åtminstone när det gått ner i pris men det är inget spel jag "WOO" ser fram emot för det är inget jag någonsin kört förr.

Jag började min gamingkarriär på NES när det släpptes.

Det nya? Du menar Kingdom hearts III? Det ska komma till Xbox One också tror jag.

Men du får mer för pengarna om du köper Kingdom Hearts 1,5 Remix, det ingår tre spel i det. Jag skulle hellre köpa det.

Medlem

Men för fan banjo... sluta ha "För att komma till det vanliga svarsformuläret..." pisset haha


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

1
Skriv svar