Olimar och Pikmin i Super Smash Bros.

Robot
Medlem
Olimar och Pikmin i Super Smash Bros.

Hoppas Sonic gör comeback, Bayonetta vore coolt också!

Skribent

Senast jag spelade Smash ordentligt var i debuten till Nintendo 64. Sedan dess har jag aldrig riktigt fastnat för konceptet igen, men av någon anledning är jag ganska sugen på det här..


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

Medlem
Skrivet av Mattias Frost:

Senast jag spelade Smash ordentligt var i debuten till Nintendo 64. Sedan dess har jag aldrig riktigt fastnat för konceptet igen, men av någon anledning är jag ganska sugen på det här..

Tycker riktigt synd om dig om du inte har spelat melee, brawl kan du skippa.

Medlem
Skrivet av Luftman:
Skrivet av Mattias Frost:

Senast jag spelade Smash ordentligt var i debuten till Nintendo 64. Sedan dess har jag aldrig riktigt fastnat för konceptet igen, men av någon anledning är jag ganska sugen på det här..

Tycker riktigt synd om dig om du inte har spelat melee, brawl kan du skippa.

Tänkte precis säga samma sak, Melee var ett av de roligaste spelen till Gamecube


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av Luftman:
Skrivet av Mattias Frost:

Senast jag spelade Smash ordentligt var i debuten till Nintendo 64. Sedan dess har jag aldrig riktigt fastnat för konceptet igen, men av någon anledning är jag ganska sugen på det här..

Tycker riktigt synd om dig om du inte har spelat melee, brawl kan du skippa.

Melee var oerhört roligt att spela med ett gäng kompisar!

Medlem

Var inte Olimar med sina pikmins med i förra smash bros redan?

Medlem
Skrivet av Rhuran:

Var inte Olimar med sina pikmins med i förra smash bros redan?

Svaret är Ja.

Medlem
Skrivet av Rhuran:

Var inte Olimar med sina pikmins med i förra smash bros redan?

Jopp så var det!

Nu undrar jag om utvecklarna går ut med att han är ny till spelet eller om FZ har fått det hela om bakfoten?

Medlem
Skrivet av mrbananpappa:
Skrivet av Rhuran:

Var inte Olimar med sina pikmins med i förra smash bros redan?

Jopp så var det!

Nu undrar jag om utvecklarna går ut med att han är ny till spelet eller om FZ har fått det hela om bakfoten?

FZ har fått det bakom bakfoten är svaret till det. Det enda utvecklarna gjorde var att bekräfta att han är tillbaka i detta spelet.

Medlem

Är inte detta ett konfirmerande av en återkommande karaktär
snarare än en nykomling?

Medlem

Hell. Fucking. Yeah!


signatur

//Nothing worth doing in life is easy.

Skribent

Menade aldrig att han var ny, bara "Nästa kämpe upp i ringen". Men förtydligar med en ny liten rad.


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

Medlem
Skrivet av Luftman:
Skrivet av Mattias Frost:

Senast jag spelade Smash ordentligt var i debuten till Nintendo 64. Sedan dess har jag aldrig riktigt fastnat för konceptet igen, men av någon anledning är jag ganska sugen på det här..

Tycker riktigt synd om dig om du inte har spelat melee, brawl kan du skippa.

Melee är det bästa av de 3 versionerna.. men jag tycker inte att brawl var så dåligt. Tycker att det är ett bra spel om man använde gamecube kontroller istället för wiimote+nunchuck.

Vad som bådar gott för smash till Wii U är att trots gc kontroller just nu inte fungerar (hört rykten om att en adapter för dem är i görningen) så finns pro-kontrollern som en ersättare.

Medlem
Skrivet av Winzi:
Skrivet av Luftman:
Skrivet av Mattias Frost:

Senast jag spelade Smash ordentligt var i debuten till Nintendo 64. Sedan dess har jag aldrig riktigt fastnat för konceptet igen, men av någon anledning är jag ganska sugen på det här..

Tycker riktigt synd om dig om du inte har spelat melee, brawl kan du skippa.

Melee är det bästa av de 3 versionerna.. men jag tycker inte att brawl var så dåligt. Tycker att det är ett bra spel om man använde gamecube kontroller istället för wiimote+nunchuck.

Vad som bådar gott för smash till Wii U är att trots gc kontroller just nu inte fungerar (hört rykten om att en adapter för dem är i görningen) så finns pro-kontrollern som en ersättare.

Man behöver inte GC kontroller, Pro controllern är så fruktansvärt skön som den är

Medlem

Kom ihåg när jag och klasspolarna satt o lirade under håltimmarna på gymnasiet... lärde mig att spela SSBM bättre än att räkna algebra. Falco var självklara favoriten, vet inte hur många olika och uppfinningsrika svordomar jag fick höra när man smackade ner polarna i avgrunden med hans luftpiruett. Eller när man som Marth jonglerade med dem i luften... aah, härliga tider. Härliga tider.

1
Skriv svar