Senaste nytt från Pokémon X och Y

Robot
Herr rygg
Senaste nytt från Pokémon X och Y

Körde bara första Pokemonspelet. Någon som vet om storyn är fristående från dom andra spelen? Skulle vara kul att testa ett pokemonspel igen och då kan ju X eller Y vara lämpligt.


signatur

"When I grow up, I want to be a Blitzball!" -Kid in Kilika
http://alxeskapader.bloggplatsen.se/

Medlem

Har det nämnts något om ett framtida Pokémon Z (dimension 3)?

Medlem

Varje ny trailer som visar nya pokemon gör mig bara mer avtaggad. Fy fan vad fula de är. Folk får säga vad de vill om att de första var mindre fantasifulla osv osv. Det var ju just de animaliska dragen som gjorde dem så coola. Nu är det ju bara.....Vad i helvete.


signatur

Everybody needs help.

Medlem
Skrivet av Apministern:

Varje ny trailer som visar nya pokemon gör mig bara mer avtaggad. Fy fan vad fula de är. Folk får säga vad de vill om att de första var mindre fantasifulla osv osv. Det var ju just de animaliska dragen som gjorde dem så coola. Nu är det ju bara.....Vad i helvete.

Inga pokemon försvinner, de lägger bara till fler.

Medlem
Skrivet av Apministern:

Varje ny trailer som visar nya pokemon gör mig bara mer avtaggad. Fy fan vad fula de är. Folk får säga vad de vill om att de första var mindre fantasifulla osv osv. Det var ju just de animaliska dragen som gjorde dem så coola. Nu är det ju bara.....Vad i helvete.

Jag får alltid den känslan inför en ny generation pokémon, men vänjer mig vid dem efter ett tag.
Den nya som är ett svärd lär jag aldrig riktigt acceptera, dock

Medlem
Skrivet av Theo B:
Skrivet av Apministern:

Varje ny trailer som visar nya pokemon gör mig bara mer avtaggad. Fy fan vad fula de är. Folk får säga vad de vill om att de första var mindre fantasifulla osv osv. Det var ju just de animaliska dragen som gjorde dem så coola. Nu är det ju bara.....Vad i helvete.

Inga pokemon försvinner, de lägger bara till fler.

Så är det. Men de nya blir fortfarande fulare för varje år som går.


signatur

Everybody needs help.

Medlem
Skrivet av Apministern:
Skrivet av Theo B:
Skrivet av Apministern:

Varje ny trailer som visar nya pokemon gör mig bara mer avtaggad. Fy fan vad fula de är. Folk får säga vad de vill om att de första var mindre fantasifulla osv osv. Det var ju just de animaliska dragen som gjorde dem så coola. Nu är det ju bara.....Vad i helvete.

Inga pokemon försvinner, de lägger bara till fler.

Så är det. Men de nya blir fortfarande fulare för varje år som går.

Hehe, håller faktiskt med där.

AW8
Medlem

Är väl svårt att hitta på nytt när man redan täckt, och till och med återanvänt, det mesta från djurriket.

Nintendo kanske får titta på flaggstänger eller persienner (Normal-type) för inspiration till nästa generation Pokemon?

Och de skurkaktiga organisationerna ska vi inte tala om. Team Flare? Det finns ju redan Team Magma för rödklädda skurkar med eld-Pokemon.


signatur

PC gamer 'til I die.

Medlem
Skrivet av v1lle3:
Skrivet av Apministern:

Varje ny trailer som visar nya pokemon gör mig bara mer avtaggad. Fy fan vad fula de är. Folk får säga vad de vill om att de första var mindre fantasifulla osv osv. Det var ju just de animaliska dragen som gjorde dem så coola. Nu är det ju bara.....Vad i helvete.

Jag får alltid den känslan inför en ny generation pokémon, men vänjer mig vid dem efter ett tag.
Den nya som är ett svärd lär jag aldrig riktigt acceptera, dock

Jag har svårt att tänka mig den kläckas från ett ägg. Lite "Come on"


signatur

Everybody needs help.

1
Skriv svar