"Steam Connection Failed"

Medlem
"Steam Connection Failed"

Är det någon mer än jag som får fram den här texten när jag ska ansluta till IWnet?

"Steam Connection failed"

EDIT: Det är likadant för min kompis, någon som vet felet?

Medlem

nej men jag kan inte ansluta till iwnet . står bara "connecting to iwnet" å sen kommer jag inte längre.. funkade å spela innan idag men nu funkar det inte.. nån som vet ?

Medlem

Samma sak här! Började idag, funkade bra inatt...

http://www.nattbruset.se/2009-12-10_171542.jpg

Edit:

Vi kanske kan jämföra förutsättningar? För jag har flera vänner som det funkar bra för, nämligen.

Jag har Vista Home Premium x64 SP2. Kör router (Airport Extreme) och har Bahnhof i Sundsvall som leverantör.


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem

jag kör win7 x64, dlink dir-635 router och bahnhof i halmstad

Medlem

Okej, men för mig ordnade problemen upp sig under kvällen efter jag skrev inlägget. Så det var nog bara något tillfälligt. Funkar det fortfarande inte för dig?


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem

samm för mig fungerade senare samma dag. fast idag funkar det inte igen.. .så verkar vara lite slump lr nått. vetifan

Medlem

Kunde inte logga in på iwnet en dag förra veckan när bahnhof hade någon drift med internationella förbindelser.
Samma problem just nu också.

Medlem

Ja idag var det likadant. Då kan vi kanske enas om att det är Bahnhof som har problem ibland.


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem

Lirar PS3-versionen, man har också bahnhof och har likaväl problem med att kunna ansluta. Så det är väl bara att avvakta då.

Medlem

ja verkar ju så då.. funkar fortf inte för mig iaf

Medlem

nu fungerar det igen..undra varför de e så??!?

Medlem

Från driftinfo sidan:

M838600

2009-12-14 - Störningar i trafik
Tekniker har lokaliserat problem vilket orsakar störningar i trafik mot omvärlden. Detta har framför allt drabbat onlinespel, bland andra World of Warcraft.

Problemet beräknas vara åtgärdat inom 4 timmar.

2009-12-14 20:25

Så beror väll på det.

1
Skriv svar