Släppet av Call of Duty har räddad MP på GTA 4

Medlem
Släppet av Call of Duty har räddad MP på GTA 4

Helt plötsligt är de bästa shouters borta, de som bara går in för att ha kul med oss som inte gillar att alla multiplayer-delar förvandlas till oändliga Deathmatches fast att det finns två lägen till detta. Nu har de roligt på COD M2 istället och det tackar man för.

Är själv där ibland och försöker hänga med så gott det går. Men har bara hankat mig upp till en 5:a på 2,5 timmar.

Jo, jag spelar mest på konsoll = konsollnisse och mitt inlägg gäller PS3.

Slutsats: Call of Duty Modern Warfare 2 Multiplayer måste betyda mycket för många och vara årets mest efterlängtade spel. Så gott som alla på friendslistan i PSN, som är online, är ju inne på detta MP spel. Jag har aldrig upplevt något liknande tidigare. Helt fantastiskt.

Medlem

Jao, är cirka 8 spelare online på min vänlista som spelar COD MW2 :P.. Det är nästan lika många då HOME blev öppen beta :P.

Det sägs ju att 7 miljoner såldes första dagen.. så
(jag är ingen av dem)

Medlem

Eh, jaha.. vart vill du komma?

Medlem

Nu verkar de som gillar att vara lustiga tillbaka. Fick väll för mycket stryk i M2 så anarkin är tillbaka i GTA 4 Online. Var trevligt så länge det varade.

Medlem

Det säger en hel del om MW2 att det är så lite poster i detta forum efter släppet. Verkar inte vara många som är förtjusta...

Medlem

Jag har märkt ett dropp på MV2 i MP i deras serverlistor som verkligen märkts. Jo, man måste verkligen vara duktig för att ha behållning av MV 2 multiplayer och för vanliga svenssons som mig är det bara att dra någon annan stans. Känns som man inte har där att göra.

1
Skriv svar