Deus Ex: The Fall fungerar inte på jailbreakade mobiler

Robot
Deus Ex: The Fall fungerar inte på jailbreakade mobiler
Medlem
Deus Ex: The Fall fungerar inte på jailbreakade mobiler

haha ganska smart faktiskt

Medlem

Och som vanligt drabbar såna här påhitt de betalande kunderna värst...

Medlem

Kunde inte ha sagt det bättre själv, Jozo.

Medlem
Medlem

Har för mig att seriösa Sam hade något liknande. Typ en skorpion som inte gick. Och döda

Medlem
Skrivet av krqkan:

Har för mig att seriösa Sam hade något liknande. Typ en skorpion som inte gick. Och döda

Ja fast det var för att just stoppa piratkopieringen.
Som någon tidigare sa så betyder inte Jailbreak att man gjort det för att piratkopiera appar.
Som att roota en android lur. Det behövs inte för att installera tredjeparts appar på android, men vill man ha t.ex. Cyanogenmod så måste man roota telefonen.

Medlem
Skrivet av neocon:
Skrivet av vuze2143:

haha ganska smart faktiskt

Inte direkt, eftersom jailbreak inte per automatik betyder att man piratkopierar.

Inte per automatik nej, men väldigt vanligt att hitta program och spel som inte är köpta hos folk som har en jailbreakad platta/mobil, speciellt gällande apple produkterna.

Medlem

Jag har aldrig piratkopierat en mobilapp i mitt liv, har kört jailbreakad iPhone. Har en rootad htc desire och en rootad nexus 7...

Medlem

Vad i helskotta är en jailbreakad mobil?


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av Javas:

Vad i helskotta är en jailbreakad mobil?

http://sv.wikipedia.org/wiki/Jailbreak_iOS

I princip det samma på en android, men android i grunder är väl open source och tillåter mer modifiering av mjukvaran än vad apple ens vågar tänkas tillåta.

Medlem

Inte nog med att de gjorde oss besvikna genom att först teasa med ett nytt Deus Ex som sedan visade sig vara till mobiler och surfplattor, men nu vill de inte ha våra pengar heller.

Skämt åsido, de tycks inte riktigt förstår varför folk jailbreakar sin mobil...

Medlem
Skrivet av Fuidama:
Skrivet av krqkan:

Har för mig att seriösa Sam hade något liknande. Typ en skorpion som inte gick. Och döda

Ja fast det var för att just stoppa piratkopieringen.
Som någon tidigare sa så betyder inte Jailbreak att man gjort det för att piratkopiera appar.
Som att roota en android lur. Det behövs inte för att installera tredjeparts appar på android, men vill man ha t.ex. Cyanogenmod så måste man roota telefonen.

Detta är också för och förhindra piratkopiering. Bara inte så genomtänkt.

Medlem
Skrivet av krqkan:
Skrivet av Fuidama:
Skrivet av krqkan:

Har för mig att seriösa Sam hade något liknande. Typ en skorpion som inte gick. Och döda

Ja fast det var för att just stoppa piratkopieringen.
Som någon tidigare sa så betyder inte Jailbreak att man gjort det för att piratkopiera appar.
Som att roota en android lur. Det behövs inte för att installera tredjeparts appar på android, men vill man ha t.ex. Cyanogenmod så måste man roota telefonen.

Detta är också för och förhindra piratkopiering. Bara inte så genomtänkt.

Online Authenticate, problem solved. Och innan folk får rageanfall på det. Det är en mobil platform där 99% har uppkoppling.

Medlem

Deus Ex på mobil är som sill utan snaps. Inte lika roligt.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Deus Ex: The FAIL hahaha

Medlem

Jailbreakat min padda för att kunna köra alla sköna tweaks från Cydia som låser upp skiten så den faktiskt är en riktigt trevlig pryl.. Piratkopiera? Inte en chans..

Tråkigt då får jag vänta att testa detta

Medlem
Skrivet av neocon:
Skrivet av vuze2143:

haha ganska smart faktiskt

Inte direkt, eftersom jailbreak inte per automatik betyder att man piratkopierar.

Precis, har själv jailbreakat både mobilen och iPaddan i stort sett med varje version av iOS som släppts, och jag köper ändå spel och program som jag vill köra, jailbreak använder jag för andra trevliga finesser som inte finns normalt i iOS, finns mycket användbart både gratis och betal-baserat i Cydia för iOS.


signatur

Time flies like the wind
Fruit flies like bananas

1
Skriv svar