Känner ni igen er?

Medlem
Känner ni igen er?

Det gör jag i alla fall.

#blogg


signatur

Burn in the light.

Medlem
Känner ni igen er?

Kanske du ska visa comicen till din flickvän då

Skribent

Nej, inte direkt. Även fast jag gjort mig skyldig till att fotografera min mat. Jag använder dock främst sociala medier för viktiga saker, som att upplysa folk om att Brontosaurus inte var en riktig dinosaurie


signatur

I am the black wizards.

phi
Medlem

Klockren.

Hatar även när man bestämt att man ska ha en lugn hemmakväll och kolla på ett par filmer och tjejen valt ut någon film som hon vill se (oftast någon generisk romantisk dramakomedi som man redan sett femtioelva gånger) och istället för att kolla på filmen så sitter hon och pillar på mobilen under hela filmen.

Ibland har jag bara pausat filmen och väntat på en reaktion och när hon sen väl märker att filmen är pausad och frågar varför man pausat:

"Ja, alltså du verkar ju inte vara så intresserad av att kolla på film eftersom att du suttit och pillat på mobilen sen filmen började och nu har det har gått ca en timme. Jag är dessutom jävligt less på den här filmen så jag byter gärna om du ändå inte ska se"

Vilket jävla liv det kan bli då

Medlem

Riktigt klockren

Påminner lite om en video jag finner rätt rolig:


signatur

A casual stroll through a lunatic asylum shows that faith does not prove anything. -- Friedrich Nietzsche

1
Skriv svar