Högsta LVL i MW2

Medlem
Högsta LVL i MW2

Precis som rubriken talar, nån som vet högsta LVL:n

är det samma som 4:an eller?:P


signatur

Kinectimals - Träna och lek med 20 virtuella kattdjur.

Medlem

Lvl 70 tror jag att det är

Medlem

just like cod WaW


signatur

Kinectimals - Träna och lek med 20 virtuella kattdjur.

Inaktiv

Såg en snubbe som hade det idag. Lvl 70 asså, damn killen har liksom inget liv, eller så är han jävligt bra. Jag menar spelet släpptes i tisdags...

Medlem

no life at all!!!


signatur

Kinectimals - Träna och lek med 20 virtuella kattdjur.

Medlem

how can we kill someone with no life!

var bara tvungen, och ja, största leveln är 70, sen finns det 10 prestige klasser om inte jag har fel, rätta mig gärna.


signatur

Remember remember the fifth of November

Medlem

Folk fuskar ju nu så dom får prestige 10 lvl 70, Har sett några idag som har det...

Medlem

''The sword of a thousands truths''

REDAN 10 I PRESTIGE!!!

åter igen ''they must have no life at all''


signatur

Kinectimals - Träna och lek med 20 virtuella kattdjur.

Medlem

Själv är jag på Lvl 60 just nu utan fusk

Tyvärr måste jag säga att de har gjort ACR så jäkla owerpower, så att det kommer bli det enda vapnet alla kommer använda sen...

Medlem

Bara för att man är en seriös gamer betyder det inte att man inte kan umgås med andra människor. Så jävla trött på att höra sånt skitsnack.

Medlem
Skrivet av Jozo:

Själv är jag på Lvl 60 just nu utan fusk

Tyvärr måste jag säga att de har gjort ACR så jäkla owerpower, så att det kommer bli det enda vapnet alla kommer använda sen...

Priset tar ändå alla machine pistols, fyfan vad go G18 är

Aaaa saknar M14 tror jag den heter... som finns i SP som sniper men som fanns i MP i cod4

Lugnt skönaste bössan med ett skott i taget med


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

B-B-B-Banänäbrääken, ja, det var en av mina favoriter också i Cod4, men man har ju FN FAL istället! Den är dock inte lika skön...

Geetcher, hehe ja! Mini-M16 (M93 Raffica) är ändå skönast. Jag brukar rusa omkring med den enbart för att den är så bra!

Skrivet av Jozo:

B-B-B-Banänäbrääken, ja, det var en av mina favoriter också i Cod4, men man har ju FN FAL istället! Den är dock inte lika skön...

Har inte fått den än lvl 19 "bara"


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

1
Skriv svar