Grattis på födelsedagen till mig

Flakmonkey
Grattis på födelsedagen till mig

Sambon överraskade med lunch på Grand Hotell. Fasligt gott och bra uppvärmning inför middagen då vi ska fira fyra födelsedagsbarn inom familjen på en och samma gång. Mycket tårta lär det bli!

Men jag måste säga att jag är lite besviken på själva åldern. Känns inge annorlunda alls att vara 33 jämfört med gårdagen då jag var 32

#blogg

Grattis på födelsedagen till mig

Grattis!

Det ser riktigt gott ut; och tänk så här istället. Det är ett privilegium att bli gammal, vissa har inte den turen. Ha en superdag!


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Grattis på den stora dagen! Hipp Hipp!

Kan inte mer än att hålla med walter_iego!


signatur
Medlem

Att inte märka någon skillnad när man blir en dag äldre är något bra enligt mig. Grattis!


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

Medlem
Medlem
Medlem
Inaktiv

Grattis till en av favoriterna på FZ! Du var, är och kommer förbli det! ...please börja skriva mer igen, pretty plz.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Flakmonkey

Tackar för gratulationerna, det värmer verkligen

Skrivet av Traveller in time:

Grattis till en av favoriterna på FZ! Du var, är och kommer förbli det! ...please börja skriva mer igen, pretty plz.

Jag hjälper som vanligt till med skrivandet när redaktionen calle, tompa och fredrik ber om det. Som tur är var det länge sen de behövde det eftersom de har många duktiga skribenter numera, även om det alltid är kul att recensera

1
Skriv svar