Hoppet kanske lever för Bioshock till PS Vita

Robot
Hoppet kanske lever för Bioshock till PS Vita

"Jag försöker få ihop det", säger Ken Levine om dialogen mellan honom, 2K och Sony.

#irrational-games, #sony


Medlem
Hoppet kanske lever för Bioshock till PS Vita

Han kan ju alltid dra igång en kickstarter på 10.000.000 dollar och sen efter 2 månader komma och säga att det räckte till förpackningen av spelet och att det nu kommer bli ett episode spel där varje episode kostar 19.99 dollar + 9.99 för DLC för att kunna ladda ner nästa episode. men glöm inte att man då får en dräkt till LBP

Avstängd
Skrivet av robbis:

Han kan ju alltid dra igång en kickstarter på 10.000.000 dollar och sen efter 2 månader komma och säga att det räckte till förpackningen av spelet och att det nu kommer bli ett episode spel där varje episode kostar 19.99 dollar + 9.99 för DLC för att kunna ladda ner nästa episode. men glöm inte att man då får en dräkt till LBP

Nu får du ju det att låta som att alla kickstarters är så med, vilket inte stämmer.

Medlem
Skrivet av olafpawbelt:
Skrivet av robbis:

Han kan ju alltid dra igång en kickstarter på 10.000.000 dollar och sen efter 2 månader komma och säga att det räckte till förpackningen av spelet och att det nu kommer bli ett episode spel där varje episode kostar 19.99 dollar + 9.99 för DLC för att kunna ladda ner nästa episode. men glöm inte att man då får en dräkt till LBP

Nu får du ju det att låta som att alla kickstarters är så med, vilket inte stämmer.

Jag var ironisk. Jag är själv fan av kickstarter och har sponsrat 7 projekt

Avstängd

Hoppas att det blir av då jag både har en Vita och är ett stort Bioshock-fan

Inaktiv
Skrivet av KrejzY:

Hoppas att det blir av då jag både har en Vita och är ett stort Bioshock-fan

Detta. Jag skulle köpa det utan att blinka i samma sekund det kom ut. Vitan är tyvärr fortfarande en sorgligt underskattad maskin.

Medlem
Medlem

Jag håller tummarna.

Nu bryr jag mig inte om BioShock personligen, men tycker likväl det är tråkigt varje gång de utannonserar tunga titlar på det här sättet. D.v.s. alldeles för tidigt.

Hoppas det kommer, för Vitans skull.

1
Skriv svar