Gameplaydebut för Mad Max

Robot
Gameplaydebut för Mad Max

Avalanches Mad Max var en av överraskningarna på E3. Nu gör Max gameplaydebut.

#nyhetstips, #mad-max, #avalanche-studios, #just-cause-2


Medlem
Gameplaydebut för Mad Max

Gameplay? I beg to differ...

Medlem

Ser faktiskt riktigt lovande ut. Me rikey!

Medlem

Hmm, jag vet inte jag...kanske kan bli något av dock


signatur

Save thy self, because nobody else will.

Medlem

Ser ut som det spelet rage borde ha varit

Medlem

where is le gameplayo ?

Inaktiv

Just Cause 2 var otroligt kul och jag hade många roliga timmar med det. Ska bli väldigt intressant och se vad Avalanche Studios gör med Mad Max. Det kanske inte blir lika heltokigt som Just Cause 2 men kommer dom nära så är det bra nog med detta tema, jag menar det är ju Mad Max

Fast jag får nog hålla med ovannämnda. Vart är gameplay, ser ut som en vanlig trailer.

Owe
Medlem
Medlem

Så jävla mycket "gameplay" vet jag ju inte om det var...


signatur
Medlem

Tjena Malena! Jag har verkligen väntat på en riktig gameplay video från NÅGOT FÖRETAG - så jävla länge - äntligen lyckas ett av flera svenska företag leverera.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

gameplay.. visst..

ro
Medlem

Gameplay, nja. Ingame var det ju iaf.

Medlem

Men....Men.... Var är Mel Gibson?


signatur

Everybody needs help.

Medlem

in-engine... ≠ gameplay

Skrivet av Johnny:

Just Cause 2 var otroligt kul och jag hade många roliga timmar med det. Ska bli väldigt intressant och se vad Avalanche Studios gör med Mad Max. Det kanske inte blir lika heltokigt som Just Cause 2 men kommer dom nära så är det bra nog med detta tema, jag menar det är ju Mad Max

Fast jag får nog hålla med ovannämnda. Vart är gameplay, ser ut som en vanlig trailer.

Så om jag frågar dig om just cause 2 är värt 75 spänn på steam rean får jag ett rungande: JA? (Missade gårdagens rea då det gick för typ 45 spänn:p)


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Låten var ju grym iaf! (Steven stern - Soul of a man)

Medlem
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:
Skrivet av Johnny:

Just Cause 2 var otroligt kul och jag hade många roliga timmar med det. Ska bli väldigt intressant och se vad Avalanche Studios gör med Mad Max. Det kanske inte blir lika heltokigt som Just Cause 2 men kommer dom nära så är det bra nog med detta tema, jag menar det är ju Mad Max

Fast jag får nog hålla med ovannämnda. Vart är gameplay, ser ut som en vanlig trailer.

Så om jag frågar dig om just cause 2 är värt 75 spänn på steam rean får jag ett rungande: JA? (Missade gårdagens rea då det gick för typ 45 spänn:p)

Det är helt klart värt 75:-.
Vad dock beredd på att dialogerna och storyn suger. Det som gör hela spelet är den stora öppna världen och med allt som finns att göra och upptäcka däri.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:
Skrivet av Johnny:

Just Cause 2 var otroligt kul och jag hade många roliga timmar med det. Ska bli väldigt intressant och se vad Avalanche Studios gör med Mad Max. Det kanske inte blir lika heltokigt som Just Cause 2 men kommer dom nära så är det bra nog med detta tema, jag menar det är ju Mad Max

Fast jag får nog hålla med ovannämnda. Vart är gameplay, ser ut som en vanlig trailer.

Så om jag frågar dig om just cause 2 är värt 75 spänn på steam rean får jag ett rungande: JA? (Missade gårdagens rea då det gick för typ 45 spänn:p)

Jag köpte bundle:n med alla DLC:s (och även JC 1 såg jag senare) för 55 spänn, TROTS att jag har tagit 1000/1000 gamerscore på det på Xboxen. Lätt värt det även om jag aldrig kommer lira det på PC.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

Jag hoppas för allt i världen på coop! Lätt köp i så fall!


signatur

På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en sådan.

Medlem

Tjaa, lite sugen blev man ju iallafall


signatur

Game long and prosper

Inaktiv
Skrivet av Puscifer:

Vad dock beredd på att dialogerna och storyn suger. Det som gör hela spelet är den stora öppna världen och med allt som finns att göra och upptäcka däri.

Var inget fel på story eller dialoger i Just Cause 2. Spelet är inte seriöst utan "over the top", och tycker därför storyn passar spelet riktigt bra. En hel del underhållande missions också. Man kanske blir lite trött på "dumpa vapenkoffert från lastbil"-scenen efter ett tag dock.

Medlem
Skrivet av skauninG:

Jag hoppas för allt i världen på coop! Lätt köp i så fall!

Coop...? Mad max och vem mer??
Förstår inte hur du tänker där?


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

Medlem
Skrivet av chopper:
Skrivet av skauninG:

Jag hoppas för allt i världen på coop! Lätt köp i så fall!

Coop...? Mad max och vem mer??
Förstår inte hur du tänker där?

Master Blaster


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av chopper:
Skrivet av skauninG:

Jag hoppas för allt i världen på coop! Lätt köp i så fall!

Coop...? Mad max och vem mer??
Förstår inte hur du tänker där?

Behöver ju inte nödvändigtvis vara Max, eller hur?


signatur

På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en sådan.

Inaktiv
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:
Skrivet av Johnny:

Just Cause 2 var otroligt kul och jag hade många roliga timmar med det. Ska bli väldigt intressant och se vad Avalanche Studios gör med Mad Max. Det kanske inte blir lika heltokigt som Just Cause 2 men kommer dom nära så är det bra nog med detta tema, jag menar det är ju Mad Max

Fast jag får nog hålla med ovannämnda. Vart är gameplay, ser ut som en vanlig trailer.

Så om jag frågar dig om just cause 2 är värt 75 spänn på steam rean får jag ett rungande: JA? (Missade gårdagens rea då det gick för typ 45 spänn:p)

Absolut. Gillar du spel som kör i 120 och inte stannar av innan du själv vill det så köp men vänta tills sista dagen om det är Steam rean, kan ju finnas en chans att det dyker upp som flash sale. Och jag får hålla med ovanämnda som skrev att manus inte är spelets starka sida men det passar spelet med tanke på vilken genre det är.

Men helt klart det är värt dom 75 det går för nu.

Medlem

Jag gillade inte Just Cause 2 och Rage, men BulletStorm (som tyvärr blev underskattat), vilket jag kom att tänka på. Skulle önska en BulletStorm 2.


signatur

autograph

Medlem
Skrivet av Apministern:

Men....Men.... Var är Mel Gibson?

Ganska tydligt moddelerad efter Tom Hardy som blir denna generationens Mad Max

Orden klassiskt, heligt, och nostalgi existerar inte längre inom kapitalism.

Medlem
Skrivet av Hipshot:
Skrivet av chopper:
Skrivet av skauninG:

Jag hoppas för allt i världen på coop! Lätt köp i så fall!

Coop...? Mad max och vem mer??
Förstår inte hur du tänker där?

Master Blaster

Själv skulle jag nog hellre se coop men nissen i gyrocoptern. Fast blir det inte coop så funkar det också.
Det blir väl ett köp för nostalgin..


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

Medlem

Känns för mycket Just Cause i öknen... och det är inget positivt.
Spelat både Just Cause 1 och 2 men aldrig riktigt fastnat för det, dels för kontrollerna men också för avsaknaden utav co-op/mp och sen är det inte direkt roligt faktiskt. Alltid haft roligare i Sabouter, GTA, Saints row eller t.o.m L.A Noire...

Tror det blir ett halvbra filmlicens spel med enbart singleplayer.


signatur

"High life on low budget"

Medlem

uncharted max the desert adventure!

1
Skriv svar