Mitt största misstag.

Medlem
Mitt största misstag.

Man kunde knappt tro det, efter så många år så var det dags för Duke Nukem att ta på sig hårdhandskarna igen och börja sparka rumpa på utomjordingar. Vad kunde gå fel?.. Otroligt mycket. Vad är erat största misstag när det gäller spelköp?

[ia=815347; large]

#blogg

Medlem
Mitt största misstag.

Starship troopers, fpset för ett par år sedan. Fick tammetusan importera den då det inte släpptes här förens långt senare. Hujeda mig vilket kasst fps, men jag var nog mer förlåtande back then så jag spelade ut det.


signatur

Videomupp

Medlem

Köpte en Xbox 360 Slim och 1 års Live-medlemskap för att spela Modern Warfare 2, gillade sedan inte spelet alls. Min 360 har sedan dess samlat damm mellan de 3-4 exklusiva spel jag fastnat för. Drygt 3k i sjön!

Far cry 2 collectors edition... Spelade några uppdrag sen somnade jag....

Älskade 1:an och 3:an dock


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Wildthing: Var ett spel som man också såg fram emot, Sen så bara försvann allt om spelet hade ingen aning om att det ens släpptes. Duke Nukem: förever har jag inte spelat igenom och då köpte jag det vid release...

Kebbe: Det där lät riktigt surt, när man får lägga ner så mycket pengar på det och så gillar man det inte alls.

B-B-B-Banänäbrääken: 1:an var kungligt bra så var riktigt sugen på Far Cry 2, men köpte det dock aldrig, vet inte varför. Nu låter det som det var en bra idé att man inte gjorde det.

Ah köpte ett Wii för att lira new Mario på med flickvännen. 4200 slantar. Mario spelet var ju kung + 3 st resident evil men det var nog de dyraste spelen jag köpt för det som sagt, samlar damm

Nä FC2 är inget du missat direkt


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Skribent

Har ganska många spel som jag köpte för fullpris, spelat i femton minuter och sedan förpassat upp i bokhyllan för all framtid. Senaste exemplet är nog Harvest Moon: Magical Melody till Wii..


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

Medlem

B-B-B-Banänäbrääken: Det är tyvärr många som har gjort samma sak. Känner 4 personer som köpte Wii, ingen av dom har det kvar nu.

Mattias Frost: Det är då man börjar lära sig att reviews är guld värt. Vågar knappt förbeställa ett spel längre.

Medlem

Hmm ja mitt misstag är nog åt andra hållet gentemot er andra. Mitt misstag består i att jag aldrig spelade klart Zelda: Twilight Princess. Jag hade ju precis sådär Zeldakul med det varje gång, ändå så förmåddes jag inte spela det särskilt ofta, och nu har jag lämnat mitt Zeldahem. Trist!

Det konstiga är att jag inte lärt mig något för jag är dö sugen på ett Wii U för att återigen lira New MarioU haha (samt ZombieU)


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Skribent
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:

Det konstiga är att jag inte lärt mig något för jag är dö sugen på ett Wii U för att återigen lira New MarioU haha (samt ZombieU)

Sitter just nu och listar intressanta spel till Wii U för att motivera ett köp. Är dock främst Super Mario 3D World och Mario Kart 8 som hägrar, och eftersom de inte släpps än på ett bra tag lyckas jag nog hålla i plånboken en stund till.


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

Medlem
Skrivet av Havocado:

Hmm ja mitt misstag är nog åt andra hållet gentemot er andra. Mitt misstag består i att jag aldrig spelade klart Zelda: Twilight Princess. Jag hade ju precis sådär Zeldakul med det varje gång, ändå så förmåddes jag inte spela det särskilt ofta, och nu har jag lämnat mitt Zeldahem. Trist!

Twillight Princess var riktigt bra, så det var tråkigt att du inte lyckades spela klart det, många klagade på kontrollerna till det spelet, men tyckte dom passade bra efter en stund.

Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:

Det konstiga är att jag inte lärt mig något för jag är dö sugen på ett Wii U för att återigen lira New MarioU haha (samt ZombieU)

Jag är också sugen på ett Wii U, det finns några godbitar ute justnu men som Mattias Frost skrev så kommer deras riktiga spel ut snart, Som Super Mario 3D world och man får inte glömma nya zelda. Men tror att man väntar lite med att skaffa Wii U.

Medlem

Det var faktiskt ett bra tag sedan, tror det senaste som verkligen var en otrolig besvikelse var Hellgate: London. Och det var inte ens helt igenom kasst, det var bara en tragisk historia helt enkelt!

Oj, det var en bra fråga.

Senaste "Medal Of Honor" var inte riktigt värt ett fullpris, eller "Hitman Absolution", man lär så länge man lever.

Men du har i varje fall en fin Duke-utgåva, den kan bli värd lite pengar i framtiden.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av toern:

Det var faktiskt ett bra tag sedan, tror det senaste som verkligen var en otrolig besvikelse var Hellgate: London. Och det var inte ens helt igenom kasst, det var bara en tragisk historia helt enkelt!

Hellgate: London skulle ju bli en Diablo-dödare, tråkigt att det inte gick som dom ville, verkade rätt lovande i början.

Skrivet av walter_iego:

Oj, det var en bra fråga.

Senaste "Medal Of Honor" var inte riktigt värt ett fullpris, eller "Hitman Absolution", man lär så länge man lever.

Men du har i varje fall en fin Duke-utgåva, den kan bli värd lite pengar i framtiden.

Tyckte dom 2 senaste "Medal of honor" inte var värt fullpris, dom försökte bli för mycket COD4. och allting gick inte bra helt enkelt i min mening, mycket buggar o man fick ingen känsla för karaktärerna.
Hitman absolution var helt ok, körde det på 360:n och där fungerade allt bra, gillade taglinen "How many people would you kill to save one life" Bara med det så tänkte man att man skulle försöka döda så få som möjligt. Dock så saknades många moment som gjorde HItman 1-3 bra. Välja vapen före varje bana t.ex. och vad hände med sniper challange? det minispelet som var fruktansvärt roligt och så fanns det inte med i fullversionen. Det saknade jag enormt.

Medlem

Rage, det sista spelet jag förhandsbokade och som jag först nyligen kunnat provspela pga. hårdvarubuggar och dålig kodning (av ID-soft!)...

Skribent

Hmmm.. Blir med största sannolikhet så att jag beställer en Wii U ikväll. Är bilden nedan min reaktion om ett par månader?


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

Nooo!

Vad finns det för spel tillgängliga till WiiU som du vill ha?


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Skribent
Skrivet av walter_iego:

Nooo!

Vad finns det för spel tillgängliga till WiiU som du vill ha?

Zombiu och New Super Mario Bros. U!


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

Skrivet av Mattias Frost:
Skrivet av walter_iego:

Nooo!

Vad finns det för spel tillgängliga till WiiU som du vill ha?

Zombiu och New Super Mario Bros. U!

Det blir en dyr historia för två spel, men förhoppningsvis kommer det mer så småningom. Kanske ska du också köpa "Deus Ex: Human Revolution - Director's Cut"?


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

1
Skriv svar