Medlem
DayZ Mod

Hör ju ju inte hit egentligen men spelet har ju Zombies iallafall. Har varit väldigt skeptisk till detta spel. Är ju inte det snyggaste spelet direkt. Men är så sugen på något nytt spel att testa på. Så nu väntar jag på att Arma 2 ska laddas ner via steam. Dom har rabatt på Arma 2 complete pack. Så det är ju riktigt nice!

Så har några av er spelat DayZ och vad tycker ni om det?

#blogg

DayZ Mod

Jag har inte vågat än. Det är så många som säger att det bara är fuskare där. Det ska komma en stand alone release inom den närmsta framtiden, så kanske ska man invänta den innan man börjar spela?


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Aa jag provade spelet. Grymt dålig spel motor och gigantiska banor. Väldigt tråkigt att spela själv. Hoppas ''stand alone'' versionen blir bättre.

Medlem

Har spelat spelet lite över 1 år nu och bortser man från motorn så tycker jag personligen att spelet är sjukt bra!! Rekommenderar iaf att du spelar med en vän!!

Väljer man rätt server så finns det inte så många fuskare!! Den servern som jag har spelat på dom sista 2 månaderna så har jag faktiskt inte sett en enda fuskare konstigt nog men har hört att vissa servrar är överfyllda med dom!!

Jag lirar iaf på Braindeath 1 och 2

Medlem
Skrivet av walter_iego:

Jag har inte vågat än. Det är så många som säger att det bara är fuskare där. Det ska komma en stand alone release inom den närmsta framtiden, så kanske ska man invänta den innan man börjar spela?

Har servern Battleye påslagen så kickas 99,9% av fuskarna direkt. Problemet är att vissa medvetet eller omedvetet stängar av det. Ofta pga av att de inte förstår hur de skall modifiera den för att kunna leka med fler vapen e t c.

Jag kör en garanterat hackerfri server så du är välkommen att testa med oss. Teamspeak har vi också. PMa mig om du är sugen. Det är jag och ett gäng galna fransmän


signatur

I came here to ruin your day. God sent me.

Medlem
Skrivet av 80sGlamRock:

Aa jag provade spelet. Grymt dålig spel motor och gigantiska banor. Väldigt tråkigt att spela själv. Hoppas ''stand alone'' versionen blir bättre.

Tråkigt.. ehr.. jag tror inte vi spelar samma spel.


signatur

I came here to ruin your day. God sent me.

1
Skriv svar