Söker svensk MW2 klan till PC!

Medlem
Söker svensk MW2 klan till PC!

Skulle gärna vilja vara i en klan och köra lite mer teamplay än vad alla ryssarna gör ingame...
Helst vill jag vara riot snubbe

Medlem

Ingen vill köra i klan på IW:s kassa servrar.


signatur

Kinectimals - Träna och lek med 20 virtuella kattdjur.

Inaktiv

Om du är sugen så har jag en ny startad klan som söker nya spelare, till pc. Dock är den inte svensk. Admins är svenskar men vi tänker satsa på att få in folk från andra kulturer också.
Är du intresserad så kan du kolla in våran hemsida: www.forceofheaven-gaming.tk eller adda min steam: frgpnna

Medlem

Jag är väldigt intresserad!

"Noobson" på Steam.


signatur

AMD Phenom II 965BE, Corsair 8GB 1333mhz DDR3, Asus GeForce GTX280 OC,
Corsair 1000W Power Supply, Asus Crosshair IV Formula Motherboard.

Medlem
Skrivet av MMLazarus:

"Everyone should go back to Call of Duty 4"


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Inaktiv

Jag är ledare för en svensk clan, ganska nystartad men vi är några stycken.. besök gärna våran hemsida om ni är intresserade!

www.mup.ucoz.com

Inaktiv

Jag har annars gjort en ny clan med få medlemmar men vi kommer att försöka få fler. vi kommer också att spela mot andra claner. Min clan heter Sweden's Cod Anarchy. vi kom inte på någonting bättre.

om du vill joina oss eller om du vill möta oss så adda gubbo95 eller kimpa/pwn, vet inte om kimpa/pwn är det rätta nämnet men gubbo95 är

Medlem

Swedish Soldiers är en nystartad svensk 'klan' som söker efter svenska lagkompisar. Vi sätter taktik och samarbete i första hand och hoppas på att skrapa ihop ett häligt gäng spelare. Vi är just nu 4 aktiva spelande. Vi pratar över Skype, både socialt och speltaktik. De flesta är mellan 17 och 20 år men alla åldrar är välkomna.
Hör av dig om Du är intresserad.

Mitt Steam ID: Rambo_XII

Ha det gött!


signatur

*BOOOM!!!* HeadShot Mitt i Huvet!

Inaktiv

Nystartad helsvensk klan letar efter medlemar
Besök: http://uts2.ucoz.es/
eller adda 1CNS1 på steam!

/MVH:)

Medlem

jag kan tänka mig att vara sniper, då jag sitter och campar med min silencer och coldblood och ninja perk

jag må inte ta många kills men jag tar ''viktiga'' kills så att dem inte tex flankar mina teammates

Medlem
Skrivet av cyberzaikoo:

jag kan tänka mig att vara sniper, då jag sitter och campar med min silencer och coldblood och ninja perk

jag må inte ta många kills men jag tar ''viktiga'' kills så att dem inte tex flankar mina teammates

Gött, det e sådana spelare vi letar efter, sådana som spelar taktiskt. Du är välkommern att joina oss i Swedish Soldiers Bara hör av Dig'
Steam ID: Rambo_XII
MSN Rambo_Hockey@hotmail.com


signatur

*BOOOM!!!* HeadShot Mitt i Huvet!

Medlem

hejsan alla^^ söker efter en klan, har just vara med i en hyfsat bra klan, och nu söker jag en klan som är seriösa

om ni har en ledig plats adda lillhasse136 steam

eller: simme_94_11@hotmail.com

Medlem

hej freaks har startat ny clan.
Alla får joina som e BRA.
ONLY sniper intervension frowing knife !
CLANEN HETER =B2K= =BOURN 2 KILL
JOINA SNA NU ADDA kire99605 3 platser kvar

Medlem

Tjenare:) JAg e grupp officerare över en svenks MW2 Clan:) om någon är intiserad av att joina skriv i PM eller adda Kringlan96 på steam. Ni kommer då få svara på några frågor och efter det så kanske ni blir medlem i SWE

Medlem

Å jeflar....

Trodde inte denna tråden var aktuell längre
Iallafall har jag slutat med MW2 för längesen, ska antagligen lira mycket MW3 beroende på hur det blir.

(admin kan låsa, och ta bort tråden också!)

1
Skriv svar