Era
Medlem
Ping.

PING - The Sad Truth // GUIDE

• Navigate to the folder: 'program files\steam\steamapps\common\call of duty modern warfare 2\players' and open the file config_mp.cfg

• Change scoresping_interval from 100 to 20, and maxbars from 4 to 10 (10 is the max).

• If I'm interpreting things correctly, this means that each of the 10 bars represents 20ms, with full green being 20ms or lower, and 1 red being 200ms or higher.

The truth? You might wanna pound a few beers before you read this:

• The host is immediately obvious, he's the guy with 0-20 ping (full green).
• I usually connect with about 101-200+ms.
• Most people are connected at 200+ms (3 or less bars on normal cfg settings).
• On regular cfg settings, 4 bars means up to 0-100 ping, 3 bars up to 101-200, 2 bars up to 201-300, 1 bar is 301+.

Källa: http://www.infinityward.com/forum/viewtopic.php?f=24&t=167264

Skrivet av Era:

? The host is immediately obvious, he's the guy with 0-20 ping (full green).

I mina matcher brukar jag och hälften av alla andra ha full green... resten 3 green och kanske nån krake orange

Har ingen aning om vem som är host...


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Era
Medlem
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:
Skrivet av Era:

? The host is immediately obvious, he's the guy with 0-20 ping (full green).

I mina matcher brukar jag och hälften av alla andra ha full green... resten 3 green och kanske nån krake orange

Har ingen aning om vem som är host...

Som det står ovan - om du inte har ändrat settings till det han föreslår och kör med orginal (4 "streck") så betyder 4 gröna allt mellan 0-100 i ping, 3 gröna är 100-200, 2 gula är 300-400 och 1 rött är 400+.

För att få en mer rättvisande bild av vilken ping du och andra faktiskt har kan du ändra inställningar till det i inlägget ovan. Om du gör det så betyder 10 (fullt) med gröna att du har <20 i ping, för varje stapel som försvinner efter det kan du lägga på ytterligare 20. Så 5 staplar betyder ca 100 i ping och en stackars röd betyder över 200.

Jag skulle tro att de flesta har bra mycket sämre ping än de tror och att spelet(nätkoden) bara är väldigt bra på att dölja hur illa det egentligen är.

1
Skriv svar