Avslöjande om Dishonored-dlc idag

Robot
Avslöjande om Dishonored-dlc idag

Bethesda twittrar retsamma inlägg och visar Dishonored-doftande bilder.

#dishonored, #dishonored-knife-of-dunwall, #bethesda


Medlem
Avslöjande om Dishonored-dlc idag

så många spel så lite tid...

Medlem

Hur fungerar dlc till Dishonored? Är det separata minikampanjer eller är det uppdrag som läggs till under den vanliga genomspelningen?


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av Javas:

Hur fungerar dlc till Dishonored? Är det separata minikampanjer eller är det uppdrag som läggs till under den vanliga genomspelningen?

det är en separat storyline

Medlem

Vill ha ett nytt spel, inte massa dlc :c

Medlem

Köpte Dishonored igår samt 2 x dlc:s, så fina fisken


signatur

"De kallar sig Brown och menar det"

Skrivet av Mellansalt:

Köpte Dishonored igår samt 2 x dlc:s, så fina fisken

Samma här, det var en liten peng.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Inaktiv

Köpte precis dishonord + DLC på steams summersale. Hoppas det är så bra som det sägs!

Medlem

Nice, köpte just The Knife of Dunwall för 3,39 euro Steam. Blir bra uppvärmning

Medlem

Mums! Ända sen jag klarade av Knife of Dunwall har jag suktat efter den avslutande delen som man kände skulle komma. Gillade man Dishonored är Knife of Dunwall ett givet köp

Medlem

Dags o spela igenom DLCet utan o döda någon precis som ja spela igenom vanliga.

Medlem

Jag fick Dishonored + all dlc av en polare i eftermiddags, ser fram emot att få testa spelet


signatur

Game long and prosper

Medlem

Awesome! Diggade verkligen första delen.

Medlem
Skrivet av Javas:

Hur fungerar dlc till Dishonored? Är det separata minikampanjer eller är det uppdrag som läggs till under den vanliga genomspelningen?

daud som omnämns är personen som utför mordet som huvud karaktären anklagas för...så tror jag inte att jag spolade nått....köp omgående om man gillar stealth eller slafsiga innergårda

Medlem

Har inte kört några av DLC'na. Men gillade verkligen Dishonored, kändes verkligen väldesignat i sin världsuppbyggnad och grafiska stil.

Medlem
Skrivet av fluffmajster:
Skrivet av Javas:

Hur fungerar dlc till Dishonored? Är det separata minikampanjer eller är det uppdrag som läggs till under den vanliga genomspelningen?

daud som omnämns är personen som utför mordet som huvud karaktären anklagas för...så tror jag inte att jag spolade nått....köp omgående om man gillar stealth eller slafsiga innergårda

Nice!!! Jag älskar att följa skurken i film/spel osv Pluspoäng ska du ha för din snygga visningsbild också


signatur

Game long and prosper

Medlem

Sen är Daud till skillnad från Corvo som man lirar i Dishonored inte en silent protagonist. Han har inre monologer innan missions, tankar, åsikter, interagerar med folk och har saker att säga under banorna så han är definitivt en betydligt intressantare person än Corvo nånsin var. Sen att han var en helt annan person än den jag väntade mig av Dunwalls legendariska mördare blev en grymt positiv överraskning.

1
Skriv svar