Glacius möter Jago i ny film från Killer Instinct

Robot
Glacius möter Jago i ny film från Killer Instinct
Medlem
Glacius möter Jago i ny film från Killer Instinct

Glacius har alltid varit min favorit! Och KI Är nog det fightingspel jag fastnat mest för, iaf på N64!

Medlem

UUUUUUULLTRRRRAAAAAARRRRGHHH COOOOOOOOOOOMBOOOOOOOOOOO

Medlem

Åh, titelmusiken ger mig rysningar.

Pfft, glacius.Tacka vet jag Fulgore och Sabrewulf.

Medlem

Ser ut att bli ett bra fighting spel, synd att det är exclusivt för One..


signatur

Dear Developers. Rock is overpowered, please nerf.
Paper is fine. Yours truly, ~ Scissors

Medlem

Vad är detta för en kantig reptil och vart har de gjort av den riktiga Glacius? Och varför grymtar han och har sig?

Medlem

jag spela KI till snes tills man fick blåsor på tummarna. Ingen av mina vänner kunde ta mig heller fasten jag satt med förbundna ögon haha

Medlem

Kom till PC för fan!

Xbox exklusiva skit!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem
Medlem
Skrivet av Acriax:

Åh, titelmusiken ger mig rysningar.

Pfft, glacius.Tacka vet jag Fulgore och Sabrewulf.

^

Medlem

Åååh...minnet när man hörde ljudet inne på arkaden från detta.


signatur

#PCMR

Medlem
Skrivet av Saurfange:

Max Reacts to Killer Instinct E3M13

http://www.youtube.com/watch?v=D5hjSmftXHA

Nicolas Cage menar du?...

Medlem

Nice som fan att gubbarna tål lite stryk! Hatar att matcherna är över fortare än dom hinner börja i de flesta beat em ups


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av Saurfange:

jag spela KI till snes tills man fick blåsor på tummarna. Ingen av mina vänner kunde ta mig heller fasten jag satt med förbundna ögon haha

Kommer ihåg när min brorsa hade suttit och tränat combos hela dagarna, det enda jag tränade på var combo breaker med Orchid, satan va ägd han blev:D

phi
Medlem
Skrivet av Javas:

Nice som fan att gubbarna tål lite stryk! Hatar att matcherna är över fortare än dom hinner börja i de flesta beat em ups

Nu har dom visserligen trixat med inställningarna så att man antingen tar mindre skada eller gör mindre skada per hit för trailern. Så mycket tål man normalt sett inte.

Inaktiv

Man blir lite rädd på ett sätt när man ser den här videon eftersom jag tänker såhär att. Innan så Släppte Rare Donkey Kong Country och Killer instinct till Super Nintendo och ja Donkey Kong Country gjordes ju av Rare och att se Donkey kong country släppas till Krysslådan. kommer det att hända så eller är det så att Nintendo har fått karaktären av Rare?

Medlem

Thunder är relativt avslöjad också för er som inte visste(kan vara den här videon man ser det i slutet)

Medlem
Skrivet av RedZour:

Man blir lite rädd på ett sätt när man ser den här videon eftersom jag tänker såhär att. Innan så Släppte Rare Donkey Kong Country och Killer instinct till Super Nintendo och ja Donkey Kong Country gjordes ju av Rare och att se Donkey kong country släppas till Krysslådan. kommer det att hända så eller är det så att Nintendo har fått karaktären av Rare?

Det var Rare som fick låna Donkey Kong.

Medlem

I want some TITS, bring me Orchid!!!!

Medlem

har fortfarande Killer instinct till Super nintendo duger gått och väll

1
Skriv svar