Nystartad svensk server! 24 slot rush/squad rush!

Medlem
Nystartad svensk server! 24 slot rush/squad rush!

Tjena FZ members! Nu har vi från Swedes In Arms [SIA] ( www.swedesinarms.com ) startat en server hade vart gött att se lite folk hoppa in och få den aktiv! Så välkomna in och spela på http://battlelog.battlefield.com/bf3/servers/show/pc/031ba8ce...
Mvh MrWiberg

Edit : Ny server & ny host!

Medlem

Det viktigaste för mig vid BF3 spel på server är en aktiv admin och bra fusk stop program. Det kan till och med få mig att spela CQ som inte är någon favorit i BF spelsätt.
Mina flesta favoriter har tyvärr inte admins men ett bra gäng fairplay spelare funkar också.
Ska kolla er server senare i kväll och sedan får vi se om det är något för en gammal BF spelare.


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

Medlem

Kollade nyss och tyvärr tom. Men något konstigt flimmer uppstod när jag kom in på servern. Och jag brukar kunna spela helt utan flimmer. Det har hänt någon gång vid besök på några servrar och det är ospelbart så hopps det bara var min dator som inte gillade servern. testar senare det var bra ping men flimmer no no det funkar inte.

Kolla gärna med sererleveramtören varför detta fenomen uppstår för något är galet. Har hyrt hos I3D holland och där funkade allt. Så jag testar senare i veckan.


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

Medlem
Skrivet av chopper:

Kollade nyss och tyvärr tom. Men något konstigt flimmer uppstod när jag kom in på servern. Och jag brukar kunna spela helt utan flimmer. Det har hänt någon gång vid besök på några servrar och det är ospelbart så hopps det bara var min dator som inte gillade servern. testar senare det var bra ping men flimmer no no det funkar inte.

Kolla gärna med sererleveramtören varför detta fenomen uppstår för något är galet. Har hyrt hos I3D holland och där funkade allt. Så jag testar senare i veckan.

Ja tyvär så har den vart ganska tom.. Hmm fan vad skumt, vi från klanen har dratt några lir på den och aldrig upplevt nåt flimmer då :/ vi hyr iaf hos fragnet men ska kolla upp detta! Vi brukar ha väldigt bra fairplay vi brukar t.om balansera lagen på rank då det blir väldigt ojämnt annars på många andra servrar!

Medlem

Ja hoppar väl in på servern senare och kollar.


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

Medlem

Jag är gärna på och lirar lite squad rush. Om inte annat kan ni lägga till min profil så kan vi slå ihop oss när ni väl är "online". Har precis fixat ny dator och BF3, vore kul och ha nån att lira med bara

---> http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Alexis0nfire/sta...

1
Skriv svar