GTA V får högre tempo än föregångarna

Robot
GTA V får högre tempo än föregångarna

Redan från start kommer GTA V vara mer intensivt och personligare än de tidigare delarna.

#nyhetstips, #grand-theft-auto-v, #rockstar-north


Medlem
GTA V får högre tempo än föregångarna

Tror GTA V kommer bli lika awesome som föregångarna!

Medlem

GTA V blir nog ett utav de bästa spelen på länge!

Avstängd

På vilket sätt menar dom intensivt redan i början? För jag tycker charmen med gta är att det börjar lite slött sedan ökar det på för då hinner man komma igång med

Medlem

Meeen sluta!
Så måste Augusti vara ivägen! Grr...
Men GTA 5 kommer vara lika underbart eller mer än tidigare! Sjukt taggaaaaad

Medlem
Skrivet av olafpawbelt:

På vilket sätt menar dom intensivt redan i början? För jag tycker charmen med gta är att det börjar lite slött sedan ökar det på för då hinner man komma igång med

Dom förklarar det i artikeln. Jag tror jag förstår hur dom menar, låter helt ok för mig.

Inaktiv
Skrivet av janssonn:

Tror GTA V kommer bli lika awesome som föregångarna!

Skrivet av Akillez:

GTA V blir nog ett utav de bästa spelen på länge!

GTA V blir nog det mest hypade spelet sen Hitler ägde. Och hälften av alla PS3/360 ägare kommer gnälla över 20 fps och lågupplösta byggnader.

Medlem

Har aldrig fattat charmen men GTA spelen förutom MP i dom första

Medlem

Två månader kvar idag! Tagga!

Medlem

Låter bra. Spelade GTA 4 förra veckan och det blev väldigt långtråkigt i mitten med många fillermissions som bara gick ut på att åka nånstans och och skjuta ner nån. Så var det kanske på hälften av de 115 missions som fanns i mainstoryn. Lite mindre kvantitet och högre kvalitet nu tack! Mycket kändes som filleravsnitt i valfri tvserie. Ett spel som GTA behöver inte en 30-timmars main story. Se till att det blir varierat och hög kvalite på varje uppdrag istället.

/rant

Medlem
Skrivet av TIPP_X:

Har aldrig fattat charmen men GTA spelen förutom MP i dom första

Du har väl inte missat senaste GTA 5 videon?


signatur

Don't pull the thang out, unless you plan to bang, Don't even bang unless you plan to hit something!

Medlem
Skrivet av TIPP_X:

Har aldrig fattat charmen men GTA spelen förutom MP i dom första

oh no you di'int

Hittade en lustig bild när jag sökte på ovanstående fras som jag är tvungen att bidra med, helt orelaterat till GTA:
http://static.fjcdn.com/pictures/Oh+No+He+Di+int_6c4ee5_41614...

Medlem
Skrivet av Krayze:
Skrivet av TIPP_X:

Har aldrig fattat charmen men GTA spelen förutom MP i dom första

Du har väl inte missat senaste GTA 5 videon?

Jag har sett den men inte mitt typ av spel tyvärr men för det betyder det inte att det är ett dåligt spel för det.

Medlem

Kommer vänta på PC-versionen.

Lång väntan? Nja inte om man kommer kunna köra Hearthstone.

Medlem
Skrivet av TIPP_X:
Skrivet av Krayze:
Skrivet av TIPP_X:

Har aldrig fattat charmen men GTA spelen förutom MP i dom första

Du har väl inte missat senaste GTA 5 videon?

Jag har sett den men inte mitt typ av spel tyvärr men för det betyder det inte att det är ett dåligt spel för det.

Precis, men folk förstår inte att folk kan ha olika åsikter om spel

Medlem

Hade snarare föredragit mycket mindre action. Att man föll efter bara ett skott och ens motståndare likaså. Undvika konflikter till varje pris samtidigt som man utför uppdrag åt sinnesstämt ambivalenta individer... Det tror jag skulle bli grejer, det.

Medlem
Skrivet av janssonn:

Tror GTA V kommer bli lika awesome som föregångarna!

Nja nog ser det bättre ut än GTA 4 iaf...:D

Medlem
Skrivet av Tokimba:

Hade snarare föredragit mycket mindre action. Att man föll efter bara ett skott och ens motståndare likaså. Undvika konflikter till varje pris samtidigt som man utför uppdrag åt sinnesstämt ambivalenta individer... Det tror jag skulle bli grejer, det.

Haha, vem skulle vilja spela GTA på sånt vis?

Medlem
Skrivet av olafpawbelt:

På vilket sätt menar dom intensivt redan i början? För jag tycker charmen med gta är att det börjar lite slött sedan ökar det på för då hinner man komma igång med

Cod generationen måste ha explosioner och tio tömda magasin redan tio sekunder efter dom satt in skivan i enheten.

..Eller så har dom Michael Bay med i utvecklingsteamet


signatur

Game long and prosper

Inaktiv

Rockstar vet verkligen vad dom gör!

Medlem

"GTA V får högre tempo än föregångarna"
tar jag som säljspråk för
"GTA V är ett kortare spel än föregångarna".

Medlem
Skrivet av motionfield:

Låter bra. Spelade GTA 4 förra veckan och det blev väldigt långtråkigt i mitten med många fillermissions som bara gick ut på att åka nånstans och och skjuta ner nån. Så var det kanske på hälften av de 115 missions som fanns i mainstoryn. Lite mindre kvantitet och högre kvalitet nu tack! Mycket kändes som filleravsnitt i valfri tvserie. Ett spel som GTA behöver inte en 30-timmars main story. Se till att det blir varierat och hög kvalite på varje uppdrag istället.

/rant

Har hellre en 30 timmars story med hög kvalité, tyckte inte det kändes som filler missions, niko belic är en hitman, och hitmen dödar folk, och det behöver inte vara tok komplicerat varje gång.. lite charmen med det. Tycker att det är där hitman absolution förlorade charmen att allt är så up-top, verklighets frånvänt.

Avstängd
Skrivet av Javas:
Skrivet av olafpawbelt:

På vilket sätt menar dom intensivt redan i början? För jag tycker charmen med gta är att det börjar lite slött sedan ökar det på för då hinner man komma igång med

Cod generationen måste ha explosioner och tio tömda magasin redan tio sekunder efter dom satt in skivan i enheten.

..Eller så har dom Michael Bay med i utvecklingsteamet

Inget emot hur cod är faktiskt då jag gillar serien, men att det ska vara intensivt direkt i början på gta tycker jag inte passar in alls.

Medlem

Spelar fortfarande GTA IV och Gay Tony/Lost and damned på PS3.. har skitkul, trots att spelet lider av både dålig bilduppdatering och sjukt daterad grafik så är det fortfarande både vackert och intensivt.

Jag kör 16 spelare free roam med flera kompisar, är det någon som vill haka på är det bara att skicka ett PM med din PS3 tag så addar jag.


signatur

"High life on low budget"

Medlem
Skrivet av cinort:

GTA V blir nog det mest hypade spelet sen Hitler ägde. Och hälften av alla PS3/360 ägare kommer gnälla över 20 fps och lågupplösta byggnader.

Jupp, i o med att Gta 4 till konsol hade låg framerate så hade jag blivit förvånad om ingen klagade. Räcker att man kollar på Max payne 3 till konsol (iaf), singleplayer och multiplayer har helt olika grafik... single playern är bra men multi känns bedrövligt dålig

Skrivet av Javas:
Skrivet av olafpawbelt:

På vilket sätt menar dom intensivt redan i början? För jag tycker charmen med gta är att det börjar lite slött sedan ökar det på för då hinner man komma igång med

Cod generationen måste ha explosioner och tio tömda magasin redan tio sekunder efter dom satt in skivan i enheten.

..Eller så har dom Michael Bay med i utvecklingsteamet

Jag hade iaf sluppit de tradiga -Åk dit och hämta/lämna honom- uppdragen som känns oerhört sega i början på GTA 4

Annars ska det ju börja lite lugnt som sagt men det låter ju som en bra ide att skippa försnacket eftersom de 3 karaktärerna redan har liv som pågår


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem
Skrivet av olafpawbelt:

På vilket sätt menar dom intensivt redan i början? För jag tycker charmen med gta är att det börjar lite slött sedan ökar det på för då hinner man komma igång med

Jag håller med till fullo. Det ger en skön inblick av världen och karaktärerna.

Avstängd
Skrivet av Amilo:
Skrivet av olafpawbelt:

På vilket sätt menar dom intensivt redan i början? För jag tycker charmen med gta är att det börjar lite slött sedan ökar det på för då hinner man komma igång med

Jag håller med till fullo. Det ger en skön inblick av världen och karaktärerna.

Precis, jag tyckte om gta just för det. Visst dom kan säkert lyckas att göra gta 5 bra. Men men blir riktigt kritisk när dom väljer denna väg.

Medlem
Skrivet av Tokimba:

Hade snarare föredragit mycket mindre action. Att man föll efter bara ett skott och ens motståndare likaså. Undvika konflikter till varje pris samtidigt som man utför uppdrag åt sinnesstämt ambivalenta individer... Det tror jag skulle bli grejer, det.

Kunde inte sagt det bättre själv, ett "realistic mode"

Medlem
12
Skriv svar