The Lego Movie Videogame bekräftat

Robot
The Lego Movie Videogame bekräftat

Nästa år kan vi se The Lego Movie. Självklart kommer vi också kunna uppleva spelet baserat på filmen.

#travellers-tales, #the-lego-movie-videogame


Medlem
The Lego Movie Videogame bekräftat

Äntligen ett Lego spel med Lego i.

Medlem

Ser ut som ett kul tidsfördriv!

Medlem

Och Lego släpper ett The Lego Movie Videogame Lego Set


signatur

Windows 10 pro - Asus B550 Strix Gaming F - AMD Ryzen 3700X - Nvidia GTX970 - 16GB DDR4 3600mhz - WD Blue SN550 1TB SSD

Medlem

Varför finns det inte något slags Lego Minecraft-spel? Utforska en Lego-värld, samla legobitar att bygga saker med osv...


signatur

Windows 10 pro - Asus B550 Strix Gaming F - AMD Ryzen 3700X - Nvidia GTX970 - 16GB DDR4 3600mhz - WD Blue SN550 1TB SSD

Medlem
Skrivet av yonaz:

Varför finns det inte något slags Lego Minecraft-spel? Utforska en Lego-värld, samla legobitar att bygga saker med osv...

Dom försökte väl med ett online-spel i liknande anda som inte lyckades i överhuvudtaget?


signatur

I love the smell of napalm in the morning.

Medlem

Mina pojkar älskar Lego-spelen, Ser fram emot att införskaffa det här, men innan dess blir det ju Lego Marvel


signatur
Medlem

Kan vara ett av få filmlicens-spel som möjligtvis kan bli bra.

Medlem
Skrivet av NoiizeR:

Äntligen ett Lego spel med Lego i.

Brukar vara Lego i Lego spel.
Dålig humor, på dålig humor.

Medlem
Skrivet av AstroCreep:
Skrivet av NoiizeR:

Äntligen ett Lego spel med Lego i.

Brukar vara Lego i Lego spel.
Dålig humor, på dålig humor.

Men hur mycket lego är det i de tidigare spelen? och nu syftar jag på de till konsol. kolla lite bilder och säg mig sen procentuellt... oki?!

Medlem
Skrivet av NoiizeR:
Skrivet av AstroCreep:
Skrivet av NoiizeR:

Äntligen ett Lego spel med Lego i.

Brukar vara Lego i Lego spel.
Dålig humor, på dålig humor.

Men hur mycket lego är det i de tidigare spelen? och nu syftar jag på de till konsol. kolla lite bilder och säg mig sen procentuellt... oki?!

Tycker det mesta ser ut som lego-byggsatser ifrån dom olika serierna. Eller vill du ha att man bygger lego?


signatur
Medlem
Skrivet av postal:
Skrivet av NoiizeR:
Skrivet av AstroCreep:
Skrivet av NoiizeR:

Äntligen ett Lego spel med Lego i.

Brukar vara Lego i Lego spel.
Dålig humor, på dålig humor.

Men hur mycket lego är det i de tidigare spelen? och nu syftar jag på de till konsol. kolla lite bilder och säg mig sen procentuellt... oki?!

Tycker det mesta ser ut som lego-byggsatser ifrån dom olika serierna. Eller vill du ha att man bygger lego?

Endast det man slår på är lego... Dvsa inte mycket punkt slut blää

Medlem
Skrivet av NoiizeR:

Äntligen ett Lego spel med Lego i.

Designmässigt skiljer sig väl detta inget ifrån de tidigare LEGO-spelen... skulle jag väl tro.

Medlem
Skrivet av Exxo:
Skrivet av NoiizeR:

Äntligen ett Lego spel med Lego i.

Designmässigt skiljer sig väl detta inget ifrån de tidigare LEGO-spelen... skulle jag väl tro.

Enligt bilderna så skiljer det sig mycket anser jag

1
Skriv svar