Last Defence – trailer från The Bureau

Robot
Medlem
Last Defence – trailer från The Bureau

gameplayey ser riktigt kul ut faktiskt, men grafikmässigt ser det inte så kul ut.

Medlem

Är väll inge fel med grafiken?


signatur

Rwa?

Medlem
Skrivet av Annanaz:

Är väll inge fel med grafiken?

Grafiken är alltid viktigare än gameplay. Därför spelar jag bara benchmarks.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem
Skrivet av marcus8958:
Skrivet av Annanaz:

Är väll inge fel med grafiken?

Grafiken är alltid viktigare än gameplay. Därför spelar jag bara benchmarks.

Ett spel måste ha en grafik som tilltalar sina spelare inte lika mycket som gameplay men nästan för att man skall gee det en ärlig chans och ens vara intresant.
Gillar man inte grafiken kommer du sällan gilla spelet samma sak tvärt om.

jag gillar fördetmästa inte celchading men det finss vissa spel som går undan det tex windwaker. sen gillar jag grafiken ganska mycket i crysis och skyrim men inte tycker jag om spelen direkt annars för gameplayet är inte rätt för mig.

Sen har vi så klart undantag som har nostalgi på sin sida.


signatur

ursäkta min stavning är dyskrafiker.

Medlem

guys, att grafiken ser ut som det gör är för att dom vill att så många som möjligt kan spela spelet utan att ha high-end datorer. de e ganska smart om jag får säga det själv. och att grafiken inte är ful.

Visst, det ser inte ut att vara 10/10 på grafiken men med tanke på xbox360/PS3 generationen som fortfarande gäller så måste dom anpassa sig efter det. Sen om dom vill släppa high texture pack till PC är bara ett plus. Ser jävligt fram emot att spela det!

Medlem
Skrivet av morfin91:

Ett spel måste ha en grafik som tilltalar sina spelare inte lika mycket som gameplay men nästan för att man skall gee det en ärlig chans och ens vara intresant.
Gillar man inte grafiken kommer du sällan gilla spelet samma sak tvärt om.

Det håller jag med om.

Skrivet av morfin91:

jag gillar fördetmästa inte celchading men det finss vissa spel som går undan det tex windwaker. sen gillar jag grafiken ganska mycket i crysis och skyrim men inte tycker jag om spelen direkt annars för gameplayet är inte rätt för mig.

Kombinera snygg grafik med cel shading och bra gameplay och du får Ni No Kuni: Wrath of the White Witch


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

Efter det senaste xcom så är allt annat bara bonus, men det skulle vara väldigt kul om det här blir bra:)

Medlem
Skrivet av morfin91:
Skrivet av marcus8958:
Skrivet av Annanaz:

Är väll inge fel med grafiken?

Grafiken är alltid viktigare än gameplay. Därför spelar jag bara benchmarks.

Ett spel måste ha en grafik som tilltalar sina spelare inte lika mycket som gameplay men nästan för att man skall gee det en ärlig chans och ens vara intresant.
Gillar man inte grafiken kommer du sällan gilla spelet samma sak tvärt om.

jag gillar fördetmästa inte celchading men det finss vissa spel som går undan det tex windwaker. sen gillar jag grafiken ganska mycket i crysis och skyrim men inte tycker jag om spelen direkt annars för gameplayet är inte rätt för mig.

Sen har vi så klart undantag som har nostalgi på sin sida.

Du har självklart en poäng, men ärligt talat tyckte jag inte grafiken var dålig.


signatur

Rwa?

Medlem
1
Skriv svar