Nästa spel till rakning

Flakmonkey
Nästa spel till rakning

Med #Batman: Arkham City avklarat är det dags för ett nytt spel och valet, som kom förvånansvärt enkelt, föll på #Castlevania: Lords of Shadow. Har inte lika stora förväntningar på det som jag hade på Batman. Det har ju fått lite mer blandade omdömen både i pressen och hos spelarna och inte hyllats fullt lika mycket. Någon som har egen erfarenhet att dela med sig av? Jag är i varje fall tämligen säker på att det på det stora hela kommer bli en trevlig upplevelse, annars borde jag ju trots allt inte köpt det.

#blogg

Medlem
Nästa spel till rakning

Kommer till Steam i augusti, lär köpa det nångång.

Att spelet har Patrick Stewart är inte en nackdel..


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Skrivet av Castor.T:

Kommer till Steam i augusti, lär köpa det nångång.

Att spelet har Patrick Stewart är inte en nackdel..

Det kommer en special edition till PC.

Om du ska spela PS3:an Simon, då kommer du behöva lägga mycket tid. Vad jag har hört är det ett långt spel.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Flakmonkey
Skrivet av walter_iego:
Skrivet av Castor.T:

Kommer till Steam i augusti, lär köpa det nångång.

Att spelet har Patrick Stewart är inte en nackdel..

Det kommer en special edition till PC.

Om du ska spela PS3:an Simon, då kommer du behöva lägga mycket tid. Vad jag har hört är det ett långt spel.

Så länge det inte blir långtråkigt så är jag nöjd

Medlem

Var väl rätt ok God of war'ish spectacle fighter, även om en del saker kändes lite dryga... kommer inte ihåg exakt vad det var, men jag minns att det var nånting som jag irriterade mig på, säkert nått dumt pussel.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

1
Skriv svar