Bills värdefulla basker

Skribent
Bills värdefulla basker

När Bills basker utförde vetenskapliga experiment gällande parallella dimensioner föll den av ett bord och in Team Fortress-universumet. Om du förbokade #Left 4 Dead 2 på Steam fick du hatten i #Team Fortress 2, och om du har den i din ägo – byt inte bort den!

Några spelare har av någon anledning bestämt att Bill's hat, och några få andra svåråtkomliga föremål, är värda mycket pengar. Man kan byta bort dem mot flertalet nycklar (som ger vapen och föremål i TF2) på vissa trading-sidor.

Andra raderar hatten, kontaktar Steam-supporten och får tillbaka en version de kan lägga ut på marknaden – för cirka 500 kronor. (Jag vet dock inte om det här fungerar längre.)

Så nästa gång du är ute och spelar med din fina basker, och onekligen blir kontaktad av massor av klåfingriga spelare som vill lura av dig hatten mot något fjuttigt vapen eller en rabattkupong, ignorera!

Eller kräv ett byte som är i linje med vad baskern faktiskt är värd, exempelvis en prydlig liten hög med spel, eller föremål.

#blogg


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

Bills värdefulla basker

Bra tips, tackar!


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Oh, den har jag!


signatur

If you can't convince them, confuse them!

Skribent
Skrivet av walter_iego:

Bra tips, tackar!

Skrivet av Nowly:

Oh, den har jag!

Grattis!

Jag har den också, tänker dock inte byta bort den för L4D2 är KUNG och jag tycker om att visa att jag förbokade.


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

1
Skriv svar