Så nöjd...

Medlem
Så nöjd...

För de som kommer ihåg hade jag ett stort dilemma för cirka 2 månader sedan rörande frågan om att anskaffa en Imac 27" istället för min trogna "burk". Beslutet blev att testa något nytt och hittills är jag mer än nöjd!

Har den senaste veckan börjat lira lite LOL. Har tidigare ej gillat MOBA i allmänhet och LOL i synnerhet, men antingen är det värmen eller alla Grasshoppers denna sommar som ändrat mitt sinneslag.

Är nu sugen på att testa Dota 2 till Mac OS. Dock, har läst på många sidor att Mac-versionen befinner isg i beta/test-fas men när jag söker på denna hittar jag NADA. Skulle vara kul att komma över en beta/test-nyckel men jag hittar verkligen ingenting.

Finns det någon vänlig själ som har någon kunskap om detta?

Soliga hälsningar

#blogg

Medlem
Medlem

Tack, men det är DOTA2 jag efterfrågar....

Medlem

Whoops, där får man för att man läser hastigt. Verkar dock som att man kan ladda ner Alpha/Beta-versionen på Steam. Kollat där?

Medlem

Jag har sökt där men hittar inget....söker på "alla os" men endast windows som är tillgängligt. Det var därför jag vände mig till detta underbara forum!

Medlem
Skrivet av Sofokles-:

Jag har sökt där men hittar inget....söker på "alla os" men endast windows som är tillgängligt. Det var därför jag vände mig till detta underbara forum!

Det är väl mest PC och konsol spel som dryftas här. Mac nissarna har väl ett eget forum som antagligen ger mer hjälp, testa där.


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

Medlem
Skrivet av Sofokles-:

Jag har sökt där men hittar inget....söker på "alla os" men endast windows som är tillgängligt. Det var därför jag vände mig till detta underbara forum!

Står så här på hemsidan:
"Will Dota 2 be available for Mac or Linux?
The Mac and Linux builds are currently in testing and will be available soon."

Du kan ju prova att i Steam, gå till Steam -> Settings -> Account (fliken) så borde du se Beta Participation. Kolla om du kan anmäla dig där eller något. Tror att Steam till Mac ser snarlikt ut, var någon vecka sedan jag använde det.

Medlem

Ska testa när jag kommer hem efter helgen!

Tusen tack (oavsett om det fungerar eller ej).

Medlem

Så lite så.

1
Skriv svar