Datum för Dishonored: The Brigmore Witches

Robot
Datum för Dishonored: The Brigmore Witches

I augusti släpps Dishonoreds sista dlc. Vi har första infon och bilderna.

#bethesda, #arkane-studios, #dishonored, #dishonored-the-brigmore-witches


Medlem
Datum för Dishonored: The Brigmore Witches

Lajbans!
Ska bara ta mig tid för "knife" först

Medlem

Äger spelet men inte börjat än. Kanske ska passa på i helg.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

Härligt med mer Dishonored. Knife of Dunwall var lyckat om än smått kort.

Älskar känslan och designen Dishonored har, det är ett av få spel jag kan tänka mig att få DLC:er till. Man vet att de försöker få ut kvalitet.

Testpilot

Dishonored har en sån skön stämning och bra flyt i spelet så jag kommer garanterat köpa denna DLC precis som jag gjort med allt annat de släppt till spelet.

Medlem

Köpte Dishonored och alla DLCs för drygt 140kr här om dagen på steam. Måste säga att det är verkligen en skön stämning i spelet.


signatur

Variations Livesändare på Twitch
https://www.twitch.tv/arahorplays

Medlem

Ska avsluta System Shock 2 och ge mig på Batman Arkham Asylum först.

Vad tycker ni, ska man ge sig på Dishonored sen eller Sleeping Dogs först? Det blev så mycket härliga spel på steam summer sale, så det är svårt att veta vilken ordning man ska ta allt i


signatur

Game long and prosper

Medlem

Får ta mig tid att ta mig igenom det plus Knife på PC innan detta. Har kört det på PS3 men innan jag börjar med allt DLC vill jag spela en gång till, denna gång på PC.

Grymt spel, men blev lite besviken av de moraliska aspekterna.

Medlem
Skrivet av Javas:

Ska avsluta System Shock 2 och ge mig på Batman Arkham Asylum först.

Vad tycker ni, ska man ge sig på Dishonored sen eller Sleeping Dogs först? Det blev så mycket härliga spel på steam summer sale, så det är svårt att veta vilken ordning man ska ta allt i

Tycker arkham asylum är riktigt kort. Kör arkham city direkt efter då storyn fortsätter.
I övrigt är båda spelen riktigt bra. Älskar catwoman delarna i spelet och skulle bli glad om det kom ett eget catwoman spel.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Testpilot
Skrivet av Javas:

Ska avsluta System Shock 2 och ge mig på Batman Arkham Asylum först.

Vad tycker ni, ska man ge sig på Dishonored sen eller Sleeping Dogs först? Det blev så mycket härliga spel på steam summer sale, så det är svårt att veta vilken ordning man ska ta allt i

Ta Dishonored först , det är ganska kort men naggande gott medan Sleeping Dogs är desto längre att spela igenom , särskilt om man leker runt lite med extrauppdrag och DLC.

1
Skriv svar