GTA V får högre tempo än föregångarna

Medlem
Skrivet av Ziern:

"GTA V får högre tempo än föregångarna"
tar jag som säljspråk för
"GTA V är ett kortare spel än föregångarna".

Föregångarna? Syftar du på GTA IV då? Det är knappast kortare än nåt föregående GTA spel skulle jag gissa.

Medlem
Skrivet av cinort:
Skrivet av janssonn:

Tror GTA V kommer bli lika awesome som föregångarna!

Skrivet av Akillez:

GTA V blir nog ett utav de bästa spelen på länge!

GTA V blir nog det mest hypade spelet sen Hitler ägde. Och hälften av alla PS3/360 ägare kommer gnälla över 20 fps och lågupplösta byggnader.

Bara att vänta några månader tills det kommer på PC.


signatur

Now you're playing with power... NOW YOURE PLAYING WITH FUCKING SHIT, YOURE BETTER OFF FUCKING SHIT THAN FUCKING WITH THIS FUCKED UP SHIT

Medlem
Skrivet av janssonn:

Tror GTA V kommer bli lika awesome som föregångarna!

Mycket mer.

Medlem

*Hoppas 5 blir så bra som de säger och inte lika tråkig som 4an

Medlem
Skrivet av cinort:
Skrivet av janssonn:

Tror GTA V kommer bli lika awesome som föregångarna!

Skrivet av Akillez:

GTA V blir nog ett utav de bästa spelen på länge!

GTA V blir nog det mest hypade spelet sen Hitler ägde. Och hälften av alla PS3/360 ägare kommer gnälla över 20 fps och lågupplösta byggnader.

5-minutersklippet är ju dock från konsolversionen (360 tippar jag på), och det såg ändå imponerande bra ut. PC-versionen dröjer förstås, när den nu kommer.

Medlem
Skrivet av Tompa8989:
Skrivet av Ziern:

"GTA V får högre tempo än föregångarna"
tar jag som säljspråk för
"GTA V är ett kortare spel än föregångarna".

Föregångarna? Syftar du på GTA IV då? Det är knappast kortare än nåt föregående GTA spel skulle jag gissa.

Menar varken att något av föregångarna var kort eller att 5'an kommer vara det. Menar bara att den meningen låter som en typisk försäljargrej.
Som hur mäklare säger "för den händige" t.ex, när det då betyder att huset är fallfärdigt

Medlem
Skrivet av Loltron:
Skrivet av motionfield:

Låter bra. Spelade GTA 4 förra veckan och det blev väldigt långtråkigt i mitten med många fillermissions som bara gick ut på att åka nånstans och och skjuta ner nån. Så var det kanske på hälften av de 115 missions som fanns i mainstoryn. Lite mindre kvantitet och högre kvalitet nu tack! Mycket kändes som filleravsnitt i valfri tvserie. Ett spel som GTA behöver inte en 30-timmars main story. Se till att det blir varierat och hög kvalite på varje uppdrag istället.

/rant

Har hellre en 30 timmars story med hög kvalité, tyckte inte det kändes som filler missions, niko belic är en hitman, och hitmen dödar folk, och det behöver inte vara tok komplicerat varje gång.. lite charmen med det. Tycker att det är där hitman absolution förlorade charmen att allt är så up-top, verklighets frånvänt.

Problemet var inte att det var den typen av missions. Problemet var att det var 20-30 såna på raken utan variation. För en som har lite tid att spela så får det gärna vara kortare typ 15-18 timmar så man hinner spela andra spel också snart Då kan man gärna ta bort några som är likadana som andra menar jag.

Medlem
Skrivet av olafpawbelt:

På vilket sätt menar dom intensivt redan i början? För jag tycker charmen med gta är att det börjar lite slött sedan ökar det på för då hinner man komma igång med

Ja... att de är mer intensivt från början än de andra spelen...? Typ mer action... var väll inte så svårt att förstå haha. Alltså precis de du inte ville ha.

Avstängd
Skrivet av wallde:
Skrivet av olafpawbelt:

På vilket sätt menar dom intensivt redan i början? För jag tycker charmen med gta är att det börjar lite slött sedan ökar det på för då hinner man komma igång med

Ja... att de är mer intensivt från början än de andra spelen...? Typ mer action... var väll inte så svårt att förstå haha. Alltså precis de du inte ville ha.

redan fått mitt svar om det hela, så du behöver inte komma med en sådan spydig kommentar.

Medlem
Skrivet av olafpawbelt:
Skrivet av wallde:
Skrivet av olafpawbelt:

På vilket sätt menar dom intensivt redan i början? För jag tycker charmen med gta är att det börjar lite slött sedan ökar det på för då hinner man komma igång med

Ja... att de är mer intensivt från början än de andra spelen...? Typ mer action... var väll inte så svårt att förstå haha. Alltså precis de du inte ville ha.

redan fått mitt svar om det hela, så du behöver inte komma med en sådan spydig kommentar.

Så bra!

Avstängd
Skrivet av wallde:
Skrivet av olafpawbelt:
Skrivet av wallde:
Skrivet av olafpawbelt:

På vilket sätt menar dom intensivt redan i början? För jag tycker charmen med gta är att det börjar lite slött sedan ökar det på för då hinner man komma igång med

Ja... att de är mer intensivt från början än de andra spelen...? Typ mer action... var väll inte så svårt att förstå haha. Alltså precis de du inte ville ha.

redan fått mitt svar om det hela, så du behöver inte komma med en sådan spydig kommentar.

Så bra!

så bra ifall du slutar vara spydig

Medlem
Skrivet av olafpawbelt:
Skrivet av wallde:
Skrivet av olafpawbelt:
Skrivet av wallde:
Skrivet av olafpawbelt:

På vilket sätt menar dom intensivt redan i början? För jag tycker charmen med gta är att det börjar lite slött sedan ökar det på för då hinner man komma igång med

Ja... att de är mer intensivt från början än de andra spelen...? Typ mer action... var väll inte så svårt att förstå haha. Alltså precis de du inte ville ha.

redan fått mitt svar om det hela, så du behöver inte komma med en sådan spydig kommentar.

Så bra!

så bra ifall du slutar vara spydig

andas gubben. allt är inte kritik och flame på internet, jag svarade på din fråga som egentligen svarade på sig själv med ett "haha". alltså lite på skoj... ta inte allt så seriöst..

Medlem
Skrivet av wallde:
Skrivet av olafpawbelt:
Skrivet av wallde:
Skrivet av olafpawbelt:
Skrivet av wallde:
Skrivet av olafpawbelt:

På vilket sätt menar dom intensivt redan i början? För jag tycker charmen med gta är att det börjar lite slött sedan ökar det på för då hinner man komma igång med

Ja... att de är mer intensivt från början än de andra spelen...? Typ mer action... var väll inte så svårt att förstå haha. Alltså precis de du inte ville ha.

redan fått mitt svar om det hela, så du behöver inte komma med en sådan spydig kommentar.

Så bra!

så bra ifall du slutar vara spydig

andas gubben. allt är inte kritik och flame på internet, jag svarade på din fråga som egentligen svarade på sig själv med ett "haha". alltså lite på skoj... ta inte allt så seriöst..

Bry dig inte om olafpawbelt han e bara ett troll som gillar att misstolka det mesta bara för att tjaffsa, förvånad att han inte blivit bannad ännu.

12
Skriv svar