Rekommenderade Mods till CoD4?

Inaktiv
Rekommenderade Mods till CoD4?

Hejhej, har lite funderingar på vilka mods som är poppis och som gör CoD4 MP lite bättre?

Har precis börjat spela CoD4 (sent, jag vet, men jag har väntat på MW2, tills jag sett hur IW bestutat att rövknulla hela PC-communityn, och vill inte stödja det)

Iaf, cod4 är faktiskt riktigt kul, men det jag känner med vanilla är att det är lite för kaotiskt, banorna är alldeles för små, och det är alltid för mycket folk på dom, och i nästan alla spel-lägen så är spawn-punkterna helt random vilket för det svårt att vara taktiskt, för förr eller senare så kommer det någon jävel och skjuter en i ryggen (förutom i search and destroy, ironiskt dock att det enda lyckade spelläget är snott från ett annat spel, precis som mycket av nyheterna i MW2 )

Min dröm just nu skulle vara att få lira CoD4 på typ Strike at karkand (BF2) eller battle for gibraltar (BF2142) eller banor med linknande storlek och kanske tom samma spelläge?

något tips?

Medlem

Har inte sett någon server med banor i den storleken. Eftersom det är Infanteri endast så är det nog lika bra med.
Jag spelar en mod som heter Heat of Battle (hittas på www.heatofbattle.net ) som försöker göra det mera teambaserat. Det finns lite större banor till den mod också, som Pripijat osv.
Men det finns inte många servrar som kör den.
Du kan adda mig på X-fire om du vill hänga på någon gång.
X-fire: mmlazarus

Inaktiv

mjo, strike at karkand är kanske en överdrift, funkar iof i bf2 pga spelläget som gör att alla alltid är iaf samma område och kämpar om samma sak, typ som domination i cod4, fast på en större skala.

ska absolut kolla in heat of battle, använder dock inte xfire, så jag får försöka köra solo i början och se om jag fastnar

har hört mycket om X4 (modden MW2 snodde nuken från) vad tycker ni om den?

1
Skriv svar