På steam står det att MW2 Släpps den 12 November!

Medlem
På steam står det att MW2 Släpps den 12 November!

Har beställt det via Steam,men sen så märkte jag att det stod att det kom ut den 12 november!
Det är väll den 10? Eller?
Eller är det tidzonerna som strular till det?

Medlem

Den kommer den 10:e november inte 11:e.


signatur

We Will Fight For The Lost - Commander Shepard

Medlem

Säger vem?
Jag har fått mitt exemplar skickat men vad hjälper det på måndag om det inte aktiveras förrens på tidsag då IW kräver en download av MW2 system filer för att köra spelet första gången.

Inaktiv
Skrivet av totte1015:

Har beställt det via Steam,men sen så märkte jag att det stod att det kom ut den 12 november!
Det är väll den 10? Eller?
Eller är det tidzonerna som strular till det?

Varför beställde du det från Steam för 60 Euro när spelet max kostar 400 kr i Sverige? Eller 310 hos g2play.

Alla kan väl inte vara lika bra antar jag

Medlem

köpte du spelet i butik är det 10'nde som gäller. alla som förbokat/köpt digitala nycklar får vänta 2 dagar extra.

Medlem

Hur kommer det sig att dem som har förbokat får vänta extra?

Makes no sense...

Medlem
Skrivet av wiki:

köpte du spelet i butik är det 10'nde som gäller. alla som förbokat/köpt digitala nycklar får vänta 2 dagar extra.

Hur fan kan det vara så??
Dra åt helvete med allt,här betalar man extra,och så får man det inte förens på torsdag natt!

Medlem

Activision's policy is for the digital download version of MW2 to be activated 48 hours after the retail release.

Medlem

Har köpt i butik och nu säger steam att jag måste vänta... vafan lixom...

*pluttar in skivan och börjar om*

Medlem

Börjar likna problemen när GTA4 släpptes... vi får se...
Har lagt till några punkter från den officiella lösningen på detta installationsproblem.

Officiell lösning (lätt modifierad) från Valve:

1. Close Steam (File > Exit).
2. Go to the Start button and select Run (XP) or type Run in the Search box and choose Run from the list (Vista).
3. In the Run window type:

"C:\Program Files\Steam\Steam.exe" -install E:

Replace E: with the CD/DVD drive you are installing from if is not correct.
Replace C:\Program Files\Steam if your Steam installation is not in the default location.

4. Press OK. Your installation should continue from the disc.

---
Tillägg:

5. If your session ticket expires, then abort installation and login.

6. After the installation do not close down steam, but initiate the install command again from step 3.

7. Your session ticket should now be valid, and the install should start from your dvd-drive

Medlem

Är det någon idé och stanna upp till kl 1 för att få möjlighet och spela det denna natten?

1
Skriv svar