Vet folk inte bättre?

Flakmonkey
Vet folk inte bättre?

Att skaffa pass i semestertider kan visst vara jobbigt iaf i Stockholmstrakten. Har hört skräckhistorier om folk som fått vänta i 4 timmar på sin tur trots att de varit där tidigt en vardag. Därför har jagså svårt att förstå varför ingen utnyttjar möjligheten att fixa det på helgen istället. Alla har kanske inte öppet men flera har det och kötiden är minimal i jämförelse. Var själv där idag och då fick jag vänta i 5 minuter på min tur, hur smidigt som helst.

Beror det på att folk inte känner till det eller för att man inte vill gå dit en lördag förmiddag istället för en tisdag? Jag förstår det faktiskt inte. Polisen tipsar till och med på hemsidan om att gå dit på helgen. Men men, jag ska inte klaga. Att folk inte går dit gör det ju smidigare för de som faktiskt gör det

#blogg

Medlem
Vet folk inte bättre?

Fyra timmar är väl inget. Prova att ansöka om Visum till USA under semestertider.

Stod dryga två timmar i kylan och väntade.. Å andra sidan så var det första jag tänkte när jag såg rubriken, men inte visst vad det handlar om: Nej, folk vet inte bättre.


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Medlem

Jao, det är lite "lustigt". Men kan ha olika förklaringar:

1) Dom skall resa den kommande helgen. (Ja, de har inte planerat bättre än så.)

2) Dom har baksmälla på lördag. (Ja, de har inte planerat bättre än så.)

3) "Tänkte inte på det..."


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

1
Skriv svar